Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – آلبوم «پيدا و پنهان» با صداي «سبحان مهدي‌پور» و موسيقي «شاهين شهبازي» اين هفته منتشر خواهد شد. اين اثر از سوي موسسه فرهنگي هنري آواي دل و با همکاري موسسه فرهنگي هنري شايا هنر ايرانيان به بازار عرضه مي‌شود. شاهين شهبازي درباره جزئيات اين اثر به «موسيقي ما» گفت:«همواره به خود باليده‌ام که از زمان تاسيس گروه نفير در سال 1381 در کنار دوستان و هنرمنداني بوده‌ام که با عشق و فقط براي اعتلاي هنر موسيقي فاخر ايران زمين تلاش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز پس از گذشت شانزده سال کارنامه‌اي پرافتخار براي نفير مانده است که بدون همراهي و همدلي همنوازانش ميسر نمي‌شد. آلبوم‌هاي بي من مرو و آبروي آب با صداي بامداد فلاحتي، رديف دوره عالي استاد علي اکبر خان شهنازي، مجموعه قطعات استاد هوشنگ ظريف، اينک از اميد با صداي صادق شيخ‌زاده و امسال آلبوم پيدا و پنهان با صداي دوست هنرمندم سبحان مهدي‌پور، گوياي تلاش و ‌پويايي گروه نفير در اين سالها است. پيدا و پنهان آثار ساخته شده من در دستگاه همايون و آواز شوشتري در چندين سال گذشته است که با توجه به حال و هواي آنها تصميم به آماده سازي در قالب يک آلبوم موسيقي گرفتم و در نهايت در سال 1395 ضبط شد. استاد جواد بطحايي با پنجه دلنشين و آسماني خود و در قالب تکنواز زينت‌بخش ساز و آوازهاي اين مجموعه شدند و سبحان مهدي‌پور که آوازه‌خواني با ريشه است به راستي حق مطلب را در اجراي آوازها و تصانيف ادا کرد.»
او در ادامه اعلام کرد:«اشعار اين مجموعه که عمدتاً مضموني عاشقانه دارند با دقت و وسواس از مولانا، حافظ، سعدي، بابا طاهر، رهي معيري و شاعر معاصر علي مهراد انتخاب شده‌اند. همراهان و همنوازان در اين مجموعه کوروش بزرگپور: نوازنده تمبک، مرتضي صنايعي: ني، پويا سرايي: سنتور، علي درويش نوري: عود، فرشاد صارمي: کمانچه و آلتو، امين دادوري: دف و سازهاي کوبه اي و ميلاد بيات: کمانچه آلتو بودند که با صبر و همدلي من را در اجراي اين مجموعه ياري دادند. پيام سوري با دقت و حوصله فراوان هنرمندانه ميکس و‌مسترينگ اين آلبوم را به سرانجام رساند و استاد کامران کوهستاني نظارت بر طراحي و چاپ جلد سي دي را سخاوتمندانه انجام دادند. موسسه آواي دل البرز نيز گام ياري رسانمان در تهيه و توليد اين مجموعه بود که صميمانه سپاسگزار همه اين مهربانان هستم که در آشفتگي اين روزها باهم بنام نفير يکصدا شديم تا همچنان چراغ پر فروغ موسيقي ملي ايران را پاسدارباشيم.»
اما مراسم رونمايي از اين اثر قرار است روز جمعه اول تيرماه از ساعت 18 به ميزباني خانه شاعران ايران برگزار شود. در اين برنامه قرار است دست‌اندرکاران تهيه و توليد اين آلبوم ميزبان مخاطبان و علاقه‌مندان موسيقي باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی