Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:39:55 GMT

پایان شایعات درباره رجب‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۴۱۴۶

پایان شایعات درباره رجب‌زاده

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در صحبتی که با رجب‌زاده داشتیم وی تصمیم گرفت فقط در کادر فنی حضورداشته باشد.

خبرگزاری فارس: امید نمازی عصر امروز در پایان تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابش برای هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: این جریان به سال گذشته بازمی گردد و قبل از این‌که فصل آغاز شود، مذاکراتی انجام شد و تقریباً کار تمام شده بود و قرار بود من به اصفهان بیایم و حتی بعد از جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها در کره که با تیم ملی آمریکا بودم، به ایران آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:، اما ظاهراً قسمت نبود و کار به امیر قلعه‌نویی سپرده شد و موفقیت‌های زیادی وی به دست آورد که از زحمات وی تشکر می‌کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد انتخاب شدن وی به عنوان سرمربی این تیم گفت: بعد از این‌که امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفت، با تماس مدیرعامل باشگاه مذاکرات خیلی سریع پیش رفت، از قبل فکرهایم را کرده بودم و می‌دانستم به یک باشگاهی خواهم رفت که حرفه‌ای کار می‌کنند و به همین دلیل هیچ شکی نداشتم، امید دارم که بتوانم موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر برای این تیم به وجود آمده است را ادامه بدهم.

وی درباره کادر فنی تیم ذوب‌آهن مطرح کرد: مک آلین که یک مربی ایرلندی است و سال‌های سال است که در آمریکا فعالیت می‌کند و برای تیم الهلال عربستان نیز کار کرده به همراه دو کاپیتان سابق فوتبال اصفهان که واقعاً از حضور آن‌ها در کادر فنی خوشحالم ترکیب کادر فنی را تشکیل می‌دهند.

نمازی در مورد وضعیت مهدی رجب‌زاده مطرح کرد: خوشحالم که او امسال تصمیم گرفته از بازی‌ها خداحافظی کند و در عرصه مربیگری فعالیت داشته باشد، وحید رضایی هم که زمانی کاپیتان این تیم بوده و الآن چند سالی است که در لیگ‌های پایین‌تر با موفقیت زیادی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: این کادر فنی آمده‌اند تا در کنار بازیکنان که سعی داریم تیم خوبی را ببندیم و سعی داریم با همدلی و حمایت هواداران این روند مثبت را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا مهدی رجب‌زاده از لیست بازیکنان خارج شده است، عنوان کرد: در سفر قبلی که من برای قرارداد آمده بودم با او صحبت کردم و نظرش را در این باره خواستم و فکر می‌کنم که به حضورش در زمین هنوز احتیاج است؛ بنابراین تصمیم را به عهده خود او گذاشتم که دیروز با صحبتی که داشتیم وی تصمیم گرفت فقط در کادر فنی حضور داشته باشد.

وی درباره جذب بازیکنان بیان کرد: چهار بازیکن باکیفیت از جمله محسن مسلمان، حسن‌زاده، ابراهیم‌زاده و هادی محمدی نیز که از تراکتور بازگشته و غضنفری نیز از فجر سپاسی به ما ملحق شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نمازی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکنان دیگری نیز هستیم که تا دو سه روز آینده همه‌چیز مشخص خواهد شد و دو بازیکن خارجی نیز به ذوب‌آهن ملحق خواهند شد.

وی درباره مربی دروازه‌بانان نیز گفت: مک آلین مربی اختصاصی دروازه‌بان‌هاست و یک مربی بدن‌ساز خارجی نیز که ۴ سال با من همکاری داشته است پس از حل مشکل گذرنامه‌اش به تیم ملحق خواهد شد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور همزمان ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا چه اقداماتی برای موفقیت این تیم در هر دو جام نیاز است، ابراز داشت: این به کیفیت بازیکنان برمی‌گردد و بازیکنانی که اکنون ذوب‌آهن در اختیار دارد، باید همه بتوانند به تیم کمک کنند و فکر می‌کنم با کیفیتی که در آن‌ها سراغ دارم از پس هر سه جبهه برخواهیم آمد.

وی درباره وضعیت ذوب‌آهن در پایان فصل عنوان کرد: علاقه‌ای به پیش‌بینی کردن ندارم و کارم را در زمین و با تلاش زیاد انجام خواهم داد و هدفمان قطعاً قهرمانی است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UOJ

منبع: فردا

کلیدواژه: امید نمازی ذوب آهن سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد