Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:40:47 GMT

اجرای طرح «همگام با کشاورز» در فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۴۲۲۶

اجرای طرح «همگام با کشاورز» در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکرالله مسکویی مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به فعالیت‌هایی که در نقاط محروم استان فارس توسط اقشار مختلف بسیج انجام می‌شود، گفت: فعالیت‌هایی که تحت عنوان شبکه همگام با کشاورز معرفی می‌شود به منظور مشاوره به کشاورزان و افزایش کیفیت محصولات آنان در روستا‌ها و شهرستان‌های استان فارس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون در ۱۵ شهرستان این طرح اجرا شده است، افزود: در شهر‌های سپیدان، فیروزآباد و آباده نمود بیشتر و بهتری داشته است و این طرح در دیگر شهر‌های استان فارس نیز اجرایی می‌شود.

مسکویی ادامه داد: مهندسان کشاورز و کشاورزان برتر منطقه یک شبکه را تشکیل می‌دهند و در کنار هم به بررسی مشکلات و زمینه‌های کشاورزی در یک منطقه می‌پردازند و در واقع از صفر تا صد کشت یک محصول را با کشاورزان همراه هستند.

وی با بیان اینکه متولی اجرای این طرح بسیج مهندسان کشاورزی است که بسیج سازندگی نیز در این راه همکاری دارد، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و بررسی موانع تا رسیدن به یک محصول با کیفیت از جمله ویژگی‌های این طرح است.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه خروجی این طرح افزایش کیفی محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: این طرح با همراهی جهاد کشاورزی استان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

طرح « همگام با کشاورز» در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان