Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کلمبیا از بازی برابر حریف آسیایی خود می گوید.

طرفداری - فردا (سه شنبه) از سری بازی های دور اول مرحله گروهی و در گروه H رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، تیم های کلمییا و ژاپن به مصاف هم خواهند رفت. خوزه پکرمن، سربی کهنه کار تیم ملی کلمبیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده بودن هر 11 بازیکن:

همیشه تا قبل از بازی صبر می کنیم چون احتمال دارد برخی چیز ها در تیم عوض شوند پس باید بسیار با احتیاط کار کنیم. بازیکنانمان در فصلی که گذشت بازی های زیادی را انجام دادند. این موضوع که بعضی از بازیکنان که با ما به روسیه آمدند و هنوز آماده نبودند، واقعیت دارد. بعد از آخرین تمرین همه چیز مشخص خواهد شد. 

شروع جام جهانی برای کلمبیا:

چیزی که ما به دنبال به دست آوردنش هستیم، دستاورد و افتخارات جدید و مهم تر نسبت به گذشته است. امیدوارم از جام جهانی قبلی بهتر کار کنیم. شاید حتی تا مراحل پایانی پیش برویم! برخلاف دوره قبل تیم جوان و با کیفیت تری داریم. بازیکنانمان راه خود را می دانند و در مسیری درست قرار گرفته اند و امیدوارند که بتوانند بهترین عملکردشان را انجام دهند.

ژاپن:

ما ژاپن را بسیار خوب می شناسیم. آن ها اولین حریف ما خواهند بود. ژاپنی ها بسیار با تجربه تر شدند. مربی ای دارند که فرصتی مناسب برای بازیکنان تیمش فراهم کرده است. او نخواسته که سیستمی جدید در تیم به راه بیندازد بلکه قصد ادغام سیستم و تاکتیک های قبلی و خودش را داشته است. آن ها حریف سختی هستند که استعداد های فراوانی را در ترکیب دارند. در چنین حالتی شما باید بسیار با احتیاط بازی کنید. بازی آسانی نخواهد بود. 

آمادگی هامس:

امیدواریم که در اخرین تمرین فردا یک هامس آماده را ببینیم. بعد از خستگی و مصدومیت عضلانی ای که برایش پیش آمده بود، او آماده است. البته در حال حاضر نباید در این باره عجله بکنیم.

یری مینا:

ما در مورد توانایی های او تردیدی نداریم. از لحاظ روانی و جسمی او احساس خوبی دارد. در آخرین بازی هایش در بارسلونا، او زیاد خوب نبود چون ریتم بازی خود را از دست داده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم