Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ موضوع جشنواره فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایر کلیبر و دیگر نقاط کشور است.


جشنواره با هدف ترویج و تبیین جایگاه ویژه عشایر و روستائیان منطقه در تولید و اشتغال پایدار، گردشگری، اقتصاد و توسعه پایدار مناطق روستایی و عشایری و نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستائی و عشایر منطقه در زندگی امروزه آن‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

 

افتتاح جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند

افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت امسال افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.

جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در پارسال، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورزها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای امسال شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان