Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی بحرانی از برگزاری جلسه امور اجرایی میز خدمت خبر داد و گفت: در راستای بخشنامه و مصوبه دولت در خصوص اجرای میز خدمت در جهت تسهیل و تسریع امور و درخواست ارباب رجوع با هماهنگی‌های بعمل آمده تمام توان اداری خود را بکار خواهیم گرفت.

بحرانی افزود: طرح میز خدمت به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری اجرا خواهد شد و طبق مصوبه دولت از ۱۵ تیرماه سالجاری هرگونه ارائه خدمت به ارباب رجوع غیر از محل میز خدمت ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر اشاره کرد: تمهیداتی در جهت اجرای هرچه بهتر طرح میز خدمت و رضایتمندی ارباب رجوع در نظر گرفته ایم از جمله در دسترس بودن محل میز خدمت و تغییر ساختار آن، استقرار ۳ یا ۴ نفر از پرسنل فنی و اداری و همچنین آموزش‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح میز خدمت و رضایتمندی ارباب رجوع در دامپزشکی استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان