Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:18:12 GMT

موتورسواران، صدرنشین جدول حوادث شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۶۱۷۴

موتورسواران، صدرنشین جدول حوادث شهرضا

شهرضا – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بررسی جدول مقایسه‌ای جدول حوادث شهرستان در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ نشان می‌دهد که در حال حاضر حوادث مربوط به راکبان موتورسیکلت، در صدر این جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الله تنهایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین سلامت افراد جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: ورزات بهداشت در بهترین حالت می‌تواند ۲۵ درصد از نیازهای سلامت افراد جامعه را تأمین کند و در سایر موارد نیازمند همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حوادث این شهرستان در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ تصریح کرد: شمار این حوادث در این سال‌ها به ترتیب ۴۱۲۳، ۳۲۳۵، ۲۳۴۴ و ۲۵۱۴ مورد بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا ادامه داد: در همه این سال‌ها حوادث ناشی از تصادف راکبان موتورسیکلت‌ها در جایگاه نخست رده‌بندی انواع حوادث بوده است.

تنهایی خاطرنشان کرد: بروز حوادث مختلف به ویژه حوادث ترافیکی آسیب‌های زیادی را بر جامعه وارد می‌کند که مهمترین آن‌ها از بین رفتن نیروی انسانی به عنوان اصولی ترین زیربنای توسعه است.

وی اضافه کرد: امکانات شهرستان در زمینه بهداشت و درمان و تأمین ایمنی راه‌ها و نظارت بر قوانین رانندگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، بنابراین لازم است بر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه تأکید شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه اولویت‌های شهرستان در حوزه تأمین ایمنی جامعه در سال ۹۷ تدوین شده است، تصریح کرد: نصب نرده در بلوار پاسداران، روبه روی بیمارستان امیرالمومنین(ع)، ایمن سازی قنوات حاشیه شهر و روستاها، نصب جان پناه در حاشیه رودخانه به خصوص روبروی مدارس حاشیه رودخانه و ایجاد راه ورودی جهت خودروهای امدادرسان در شهرک صنعتی رازی، مهمترین این اولویت‌ها هستند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تجهیزات ایمنی تصادفات رانندگی شهرضا موتورسواری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!