Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - انگلستان در نخستین بازی خود در جام جهانی 2018 با وجود سختی کشیدن برای کسب 3 امتیاز، امیدوار کننده نشان داد.

به گزارش وب سایت نود، انگلستان در نخستین بازی خود در جام جهانی 2018 در حالی که می‌رفت با تساوی 1-1 مقابل تونس متوقف شود، با گل دقیقه 91 هری کین حریف آفریقایی خود را شکست داد تا برخلاف دیگر مدعیان سرشناس جام، کار خود را با 3 امتیاز آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گرت ساوتگیت در نیمه اول این دیدار بازی بسیار جذاب و امیدوار کننده ای از خود به جا گذاشتند. 6 شوت در چارچوبی که انگلیسی ها در نیمه اول این دیدار زدند، بالاترین آمار در بین تیم های حاضر در جام جهانی 2018 بوده است. همچنین انگلیس اولین تیم این رقابت ها بود که در نیمه اول بالای 10 موقعیت گل ایجاد می‌کند.

کیران تریپیه که در سیستم 2-5-3 ساوتگیت در پست وینگر راست ایفای نقش می‌کرد، با خلق 6 موقعیت گل، بیشترین موقعیت سازی بین بازیکنان حاضر در جام را تا این جای کار به نام خود ثبت کرد.

این برای اولین بار بود که انگلستان با زدن گلی در وقت های اضافه (بعد از دقیقه 90) به پیروزی در جام جهانی می‌رسید.

انگلیس که در 9 بازی اخیرش در جام های جهانی هرگز نتوانسته بود بیش از یک گل به حریفان بزند، بالاخره در بازی مقابل تونس طلسم شکنی کرد و 2 گل به ثمر رساند. آخرین باری که انگلیس توانسته بود بیش از یک بار دروازه تیمی را در جام جهانی باز کند، به جام جهانی 2006 بازمی‌گردد که سه شیرها در روز پایانی بازی های گروهی مقابل سوئد به تساوی 2-2 رسیدند.

هری کین که گل اول خود را در دقیقه 11 وارد دروازه معز حسن کرده بود، گل دوم خود را در شرایطی به ثمر رساند که فاروق بن مصطفی درون دروازه تونس ایستاده بود. در حقیقت کین در یک بازی جام جهانی توانست دروازه دو دروازه بان را باز کند. آخرین بار این اتفاق در جام جهانی 2010 و برای دیگو فورلان رخ داده بود. در بازی تیم های اروگوئه و آفریقای جنوبی در روز دوم رقابت ها گروهی، فورلان در دقیقه 24 دروازه ایتوملنگ خونه را باز کرد. بعد از اخراج خونه در دقیقه 76 به علت انجام خطای پنالتی روی لوئیس سوارز، فورلان پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار دروازه جانشین خونه یعنی مونیب جوزفس را گشود تا در یک بازی به دو دروازه بان گل زده باشد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی انگلیس اختصاصی جام جهانی 2018 ویژه هری کین تونس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد