Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:18:18 GMT

رکوردشکنی ساسی در بازی مقابل انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۶۳۳۶

رکوردشکنی ساسی در بازی مقابل انگلیس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فرجانی ساسی هافبک تیم ملی تونس در بازی این تیم با تیم ملی انگلیس تک گل تونس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او با این گل به نخستین گلزن آفریقایی جام جهانی روسیه تبدیل شد. پیش از این هیچ تیم آفریقایی موفق به گلزنی در این جام نشده بود. او همچنین بعد از سال 1998 که گابریل باتیستوتا موفق شد دروازه انگلیس را از روی نقطه پنالتی باز کند، به نخستین بازیکنای تبدیل شد که در جام جهانی پنالتی اش را مقابل انگلیس گل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

انگلیس 2 - تونس 1/معجزه هری در وقت اضافه سه شیرها را 3 امتیازی کرد

ترکیب انگلیس و تونس اعلام شد

انگلیس در این دیدار با نتیجه دو بر یک تونس را شکست داد.

انتهای پیام/

رکوردشکنی بازیکن تونس با گل مقابل انگلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

دیگر خبرها