Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:38:07 GMT

پیروزی انگلیس مقابل تونس با درخشش هری کین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۶۷۰۱

پیروزی انگلیس مقابل تونس با درخشش هری کین

سه شیرها موفق شدند با درخشش هری کین، کاپیتان خود و گلی که او به ثمر رساند، در لحظات پایانی تونس را شکست دهند.

به گزارش تابناک، ملی پوشان فوتبال انگلیس با نمایشی هجومی جام جهانی 2018 را آغاز کردند، طوری که 17 شوت به سمت دروازه تونس داشتند و 7 بار موقعیت جدی به وجود آوردند که فقط دو گل سهم آنها بود؛ شاگردان ساوت‌گیت خلاف بازی تیمی که فرصت‌های عالی خود بهره نبردند، روی دو ارسال کرنر دو گل توسط هری کین در دقایق 11 و 1+90 زدند تا تونس که تنها یک گل از روی نقطه پنالتی توسط فرجانی ساسی در 36 زده بود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شیرها با این پیروزی برابر تونس، همانند تیم ملی بلژیک که برابر پاناما به برتری رسید، در جدول گروه G 3 امتیازی شدند ولی بر حسب تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفتند.

اریک دایر، فیل جونز، راشفورد، واردی و دنی ولبک بازیکنان شاخصی هستند که در ابتدای بازی جزو ترکیب انگلیس قرار نگرفتند و نیمکت‌نشین هستند. در مقابل، معز حسن که نمایش درخشانی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل انگلیس داشت، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف دست نتوانست به بازی ادامه دهد تا با چشمانی گریان زمین را ترک کند و تعویض شود.

فشار حملات بی‌امان انگلیسی‌ها جواب داد و ارسال عالی جونز از روی کرنر و ضربه سر استونز که با واکنش تماشایی معز حسن همراه شده بود را هری کین در ریباند تبدیل به گل کرد. در ادامه پنالتی‌ای که به سود تونس اعلام شده بود را الفرجانی ساسی به سمت راست دروازه زد تا توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان پیکفورد و عبور از زیر دستان او گل مساوی را به همراه داشته باشد.

سپس مثل نیمه اول، انگلیس دوباره روی یک ضربه کرنر به گل رسید؛ این بار ارسال دقیق اشلی یانگ از روی کرنر سمت راست زمین را مگوایر با ضربه سر به مقابل تیرک دوم که هری کین در آنجا حضور داشت، فرستاد تا کاپیتان تیم ملی انگلیس دومین گل خود و تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند.

هری کین مثل همیشه در خط حمله انگلیس زهردار ظاهر شد و موفق شد روی دو توپ ارسالی از روی کرنر و جای‌گیری مناسب در تیرک دوم، دو گل برای تیمش بزند و نقش اصلی را در پیروزی سه شیرها داشته باشد تا ستاره زمین لقب بگیرد.

شاید اگر تیم ملی تونس با تمام نفرات برابر انگلیس بازی می‌کرد، حداقل یک امتیاز می‌گرفت و در لحظات پایانی مغلوب نمی‌شد، اما مصدومیت معز حسن در همان 15 دقیقه ابتدایی و خروج دروازه‌بان اصلی تونس که سه فوق واکنش برابر ستاره‌های انگلیسی داشت، موجب شد تا عقاب‌های کارتاژ بیش از 75 دقیقه بدون او کار کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازی انگلیس تونس گزارش جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد