Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن میانسال که بعد از کشتن همسرش جسد او را در پشت بام خانه مخفی کرده بود وقتی بعد از دو روز با اعتراض همسایه‌ها نسبت به بوی تعفن شدید در ساختمان رو به رو شد به ناچار راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

ساعت 11 شب 27 خرداد زن میانسالی به کلانتری 148 انقلاب رفت و از جنایتی که دو روز قبل مرتکب شده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن 43 ساله اعتراف کرد که همسرش را به قتل Murder رسانده و جسد او را داخل بشکه‌ای در پشت بام مخفی کرده است. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل حادثه Incident شدند. دقایقی بعد نیز بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم Crimeراهی محل حادثه شدند. زن میانسال در تحقیقات اولیه به بازپرس سجاد منافی آذر گفت: مدت‌هاست که با همسرم مشکل دارم. به دنبال اعترافات زن میانسال به قتل، مأموران آتش‌نشانی به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران اقدام به بریدن بشکه کرده و جسد سوخته شوهرش را کشف کردند.
اعترافات همسر مقتول
از روز اول زندگی مشترک با همسرم اختلاف داشتم. این اختلافات با به دنیا آمدن دو دخترم بدتر شد. همسرم مرا کتک می‌زد. این اواخر دچار سوء ظن هم شده بود به همه کارهایم مشکوک بود. مدام سرش داخل گوشی تلفن همراهش بود و نمی‌دانم با چه کسانی چت می‌کرد. احتمال می‌دادم که با کسی در ارتباط است و به خاطر این موضوع اختلافات ما بیشتر شده بود. پنجشنبه 24 خرداد بود که با همسرم دوباره درگیر شدیم. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد، من که از دست کارهای او خسته شده بودم برای یک لحظه تصمیم گرفتم او را بکشم و به این زندگی پر تنش پایان دهم. همسرم شیرموز خیلی دوست داشت و من هم برای او شیرموز درست کردم و داخل آن قرص‌های خواب آور ریختم.با خوردن شیرموز همسرم بی‌هوش شد. بعد از چند ساعت بالای سر او رفتم، نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم، جسدش را داخل پتویی پیچاندم.
برای آنکه مطمئن شوم فوت کرده است شال دور گردنش پیچیدم و بعد هم با سختی او را از 15 پله بالا بردم. یک بشکه 220 لیتری داخل پشت بام بود. جسد شوهرم را داخل آن گذاشتم و با ریختن بنزین آن را به آتش کشیدم. ناگهان شعله‌های آتش زبانه کشید. از ترس اینکه همسایه‌ها متوجه موضوع شوند بلافاصله آتش را خاموش کردم.
فردای آنروز دوباره به پشت بام رفته و این بار جسد را به شیوه‌ای دیگر آتش زدم اما چون دود ناشی از آتش بسیار شدید بود، همسایه ساختمان روبه‌رویی به این موضوع اعتراض کرد. ناچار به خاموش کردن دوباره آتش شدم.
گیج و سردرگم شده بودم که با جسد چه کار کنم؛ ناگهان متوجه کیسه سیمان بالای پشت بام شدم؛ سیمان را داخل بشکه ریخته و با تهیه بتون جسد را داخل آن دفن کردم. دو روز از این ماجرا گذشته بود که بوی تعفن تمام ساختمان را گرفت و از طرفی خون از زیر بشکه سرازیر شده بود. غروب 27 خرداد دنبال راه حلی برای خلاص شدن از بشکه حاوی جسد همسرم بودم که دخترم به پشت بام آمد. با دیدن بشکه، به ناچار موضوع مرگ پدرش را با او در میان گذاشتم و درنهایت هم تصمیم گرفتم به قتل همسرم اعتراف کنم.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «متهم برای بررسی صحت روانی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت زن عکس اختلاف قتل هولناک جنایت هولناک عکس روزنامه ایران دختر فیلم حوادث ایرانشهر جوان مرد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته ،در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.
آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.
انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.
به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد