Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست خروجی تیم فوتبال استقلال اندک اندک مشخص می شود و با اعلام افتخاری جدایی بویان و برزای از این تیم قطعی شده است. ضمن این که انصاری هم به درب خروجی تیم استقلال نزدیک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنا به گفته رضا افتخاری مدیرعامل تیم استقلال ، خروج بویان هافبک مقدونیه ای استقلال و برزای با نظر وینفرد شفر از لیست بازیکنان تیم فوتبال استقلال قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این دو بازیکن فصل آینده قطعا جایی در بین استقلالی ها نخواهند داشت.

بویان نایندف هافبک اهل کشور مقدونیه ای درحالی جذب باشگاه فوتبال استقلال شد که کارنامه قابل دفاعی نداشت. بعد از حضورش در تیم استقلال هم مظنون به مصدومیت پیش از عقد قرارداد بود که بعدها گفته شد او از بارفیکس افتاده و مصدوم شده. مصدومیتی که تا پایان فصل هم با او همراه بود.

بویان در چند بازی هم از سوی وینفرد شفر فرصت بازی پیدا کرد اما هرگز نتوانست خودش را در حد تیم فوتبال استقلال نشان دهد و حال که فصل به پاین رسیده این بازیکن در حالی که برای فصل بعد هم با استقلالی ها قرارداد دارد باید از این تیم برود. افتخاری مدعی است در حال مذاکره با وی هستند تا توافق کنند.

بدیهی است بازیکنی که برای یک فصل دیگر با تیمی قرارداد داشته باشد و نظر مساعد روی او نباشد به راحتی توافق نمی کند و امتیازات قابل توجهی برای جدایی وفسخ قرارداد می گیرد. چون در غیر اینصورت به راحتی می تواند از طریق شکایت به کمیته انضباطی فیفا تمامی حق و حقوقش را بگیرد.

بویان بازیکنی بود که نه قبل از آمدن به تیم استقلال کارنامه قابل قبولی داشت و نه بعد از حضور در این تیم توانست عملکرد خوبی داشته باشد تا به طور کلی جذب این بازیکن زیر سئوال برود. استقلالی ها در حالی این بازیکن را به خدمت گرفتند که نقل و انتقالات زمستانی هم به اتمام رسیده بود و این بازیکن با استفاده از سهمیه فیفا جذب تیم استقلال شد.

رضا افتخاری می گوید از ابتدا مخالف حضور این بازیکن در تیم استقلال بوده اما اصرارهای وینفرد شفر باعث شد تا بویان با این تیم قرارداد ببندد.

دیگر بازیکنی که با اعلام وینفرد شفر در لیست خروجی آبی ها قرار گرفت کسی نیست جز  برزای. در خصوص بهنام هم باید گفت این بازیکن در ابتدای فصل گذشته توسط منصوریان در لیست خروجی این تیم قرار گرفت اما شفر ساعاتی پس از ورودش به تهران سراغ او را گرفت و گفت چرا برزای در تیم استقلال نیست؟!

وینفرد شفر با نظر مستقیم خودش برزای را به تیم استقلال بازگرداند اما این بازیکن جوان در نیم فصلی که از سوی وینفرد شفر فرصت بازی پیدا کرد نتوانست نظر مثبت او را جلب کند تا خود شفر هم این بازیکن را مثل علیرضا منصوریان در لیست مازاد قرار دهد.

البته وینفرد شفر در مدت زمان حضورش در تهران  تیام را هم خرید که یک خرید فوق العاده بود. مامه تیام و  جباروف را می توان بهرین خریدهای خارجی تیم استقلال در یک دهه اخیر به حساب آورد که اولی توسط منصوریان و دومی توسط شفر خریداری شدند.

وینفرد شفر در زمان حضورش در تیم استقلال سه بازیکن جدید خریداری کرد. دو خارجی و یک ایرانی که این سه بازیکن تیام، بویان و برازی بودند. دو خرید از سه خرید شفر عملکرد قابل دفاعی نداشتند تا خود سرمربی آلمانی آبی ها این دو خرید خودش را در لیست مازاد قرار دهد.

حال که استقلالی ها در دوران نقل و انتقالات به سر می برند آبی ها پر کار و پر فعالیت در نقل و انتقالات هستند و خریدهای زیادی کرده اند. اما آیا با این آمار می توان به خریدهای پیر مرد آلمانی دل بست و به آنها امیدوار بود؟

آمار می گوید دو سوم خریدهای شفر چنگی به دل نزدند و اگر نسبت آماری خریدهای جدید او هم به همان میزان باشد شاید وینفرد شفر نتواند در طول فصل هم از خریدهای جدیدش دفاع کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا افتخاری بویان باشگاه استقلال بویان رضا افتخاری علیرضا منصوریان مدیرعامل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها