Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از نحوه ساخت پروژه تصفیه خانه آّب شرب شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از نحوه اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب ساری بازدید و از نحوه اجرای این طرح حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید گفت: باعث سرافرازی استان مازندران است که فرزندان این ملت با تمام توان و با جدیت برای آبرسانی مناسب به هم میهنانشان و رفاه حال آنان در این شهرستان با پشتکار تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این بازدید شاهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان هستیم که با سرعت و دقت در حال انجام است.

این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: این واحد با اینکه هنوز تکمیل نیست در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان ساری و میاندرود است و همکاران عزیز و زحمت کش در حال تکمیل این پروژه هستند.

وی ضمن بازدید از این مجموعه عنوان کرد: واقعا تهیه آب شرب به این دقت، دشوار و مستلزم این است که هموطنان عزیزمان در این استان و سایر نقاط کشور در مصرف بهینه آب صرفه جویی لازم را داشته باشند؛ چراکه در حال حاضر هزینه‌های هنگفتی برای تهیه آب شرب می‌شود و بهتر است برای شستشو‌ از آب شرب استفاده نشود و استفاده بجا و شایسته را نسبت به این مایه حیات داشته باشیم.

این مقام قضایی در پایان بیان کرد: باید با همکاری، همیاری و همدلی و همچنین مصرف بهینه، بجا و شایسته از سرمایه ملی حمایت کنیم.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ساری استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جلسه تبیین برنامه های عملکردی و عملیاتی سال جدید دادسراهای کل استان آذربایجان غربی با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بهمراه معاونین دادستان مرکز استان و دادستانهای کل استان و روسای بخشهای تابع این استان بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به جایگاه دادستانی اظهار داشت: شما دادستانها نمایندگان جامعه در دادسراها به عنوان مدعی العموم هستید که اختیارات اجرایی زیادی دارید و در خصوص موضوعات مختلف می توانید تصمیم بگیرید و تاثیر گذار باشید و این سمت دارای گستره ای خدمتی و جایگاه بسیار ویژه ای است که می تواند نقش آفرینی های بسیاری داشته باشد.

عتباتی با بیان اینکه شما دادستانها وکیل مردم هستید افزود : وظیفه دادستانها فراتر از وظایف و تکالیف عملکردی آنها است و باید شما عزیزان بیشتر تلاش کنید و قدر این جایگاه خود را بدانید و از حق و حقوق مردم و بیت المال باید در مقابل افراد سودجو و سهل انگار دفاع کنید.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دستگاه قضائی استان باید از هر بابت شاخص و معیار سایر مجموعه های دولتی باشد و این کار باید با یک نگاه عالمانه و علمی و برنامه محور انجام شود و البته باید تمامی موارد کارشناسی شود.

مقام ارشد قضایی استان خطاب به همکاران خود گفت: با توجه به کمبودها و کاستیهای که موجود است شما در سال گذشته عملکرد خوبی داشتید اما نباید به این قانع باشیم و در سال جدید هیچ عذری از بابت کمبود نیرو و سایر موارد قابل قبول نیست و انتظار  عملکرد صد در صدی است و تمامی برنامه های ارسالی از دادستانی کل کشور باید اجرایی شود.

عتباتی در پایان سخنان خود عنوان کرد: امسال سال ثمردهی است و شما دادستانهای کل استان این برنامه ها عملکردی را مرور کنید و در رابطه با بومی سازی آنها نظرات و پیشنهادات خود را جهت بررسی و تبادل نظر به دادستانی مرکز استان ارسال نمائید.

                        

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در ابتدای این جلسه ضمن تبیین برنامه های ارسالی از دادستانی کل کشور به دادستانهای کل استان اظهار داشت: با تمام کاستیها و کمبودهای موجود در سال قبل عملکرد دادستانی کل استان قابل قبول بود و جا دارد در اینجا از تمامی شما بزرگواران تشکر و قدردانی کنم و از آنجا که قالب کاری ما به صورت هم مدیریتی بوده و هم باید رسالت قضائی خود را حفظ کنیم پس باید یک مدیریت میدانی و عملیاتی داشته باشیم.

مجیدی افزود: برنامه های ارسالی از دادستانی کل کشور دسته بندی شده و در قالب اولویت های زمانی و منطقه ای تنظیم شده است و این برنامه به همراه برنامه های ارسالی معاونت راهبردی قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده ها به صورت کمی و کیفی در کنار هم باید تا پایان سال اجرایی شود.

دادستان مرکز استان در ادامه سخنان خود بیان داشت: این برنامه البته باید بومی سازی شود که هر استان و شهرستان با توجه به اولویتها و نیاز های آن شهر موارد ارسالی را در اولویت کاری و زمانبدی آن منطقه قرار دهند.

این مقام قضائی در پایان سخنان خود ضمن تاکید و توجه جدی به برنامه های ارسالی گفت: دادستانها باید به مسائل و مشکلات منطقه جغرافیای خود آگاه بوده و به صورت کارشناسی شده ورود پیدا کنند و از رسالت واقعی خود در جهت رسیدگی به پرونده های قضائی هم نباید غافل شوند.

دیگر خبرها

  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • خسارات وارده قطع ۳ هزار اصله نهال در الیمالات نور، جبران شود
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل