Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسلامی بیدگلی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص افزایش شاخص‌های بازار بورس و رکورد شکنی بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد این‌ها پول‌های پارک‌شده فعالان بازار است که امروز وارد بورس شده است.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ادامه داد: بازارهای موازی سرمایه‌گذاری، خود را با تورم انتظاری هماهنگ کردند و افزایش قیمت خودرو و مسکن در روزهای اخیر بیانگر همین اتفاق بوده است اما بازار سرمایه از این تورم جا مانده بود که علت آن ریسک‌های بین‌المللی خصوصا اظهارات ترامپ و سردرگمی فعالان بورس بود که این موضوع باعث شده بود بورس از تورم و افزایش قیمت ارز جا بماند و اکنون دارد این تعدیل صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با رشد قیمت کامودیتی‌ها احتمالا عدد EPS برخی صنایع که در گزارش شرکت‌ها نیز مشخص بوده افزایش پیدا کند. اگر این افزایش شاخص بورس چند روز دیگر ادامه پیدا کند پول‌های سرمایه‌گذاران خارج از بازار هم وارد بازار خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: در شرایط امروز اگر پولی از بیرون بازار وارد شود باید بازارهای دیگر تغییراتی داشته باشند. به طور مثال یا سپرده‌های بانکی خالی شوند که آن را در گزارشات ماهانه بانک‌ها می‌توان مشاهده کرد و یا در سایر بازارهای کالاهای سرمایه‌ای حجم بزرگی از فروش رخ دهد.

وی تصریح کرد: به نظر من هنوز فعالان جدید وارد بازار نشده‌اند و این اتفاقات و افزایش سرمایه که شاید رخ داده مربوط به همان فعالان بازار است.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در خصوص مزایای سرمایه‌گذاری در بورس گفت: بازارهای مالی جای خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت هستند و برای کوتاه مدت نیز مکان مناسبی برای نگه داشتن ارزش پول و سرمایه در مقابل تورم و کاهش ارزش پول و افزایش قیمت ارز هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پول تورم رشد سرمایه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سهامداران امروز فروشنده این نمادها بودند

جدیدترین خبر از حراج سکه

 

این بازار بعد از ۷ ماه نزولی خواهد شد!

 

نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟

 

تحقق سود ۱۲۸۵۶ ریالی برای این نمادبورسی

 

 کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

ترمز فروش این شرکت کشیده شد

 

سرخطی های فردا کدام نمادها هستند؟

 

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

دیگر خبرها

  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!