Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- انگليس با دو گل هري کين موفق شد تونس را از پيش رو بردارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، تيم هاي ملي انگليس و تونس در آخرين بازي دوشنبه شب از رقابت هاي جام جهاني 2018 روسيه به مصاف هم رفتند. اين مسابقه از گروه هفتمي برگزار شد که در نخستين بازي اين گروه، بلژيک 3-0 پاناما را شکست داد. ترکيب تيم ملي انگليس براي اين مسابقه به شرح زير بود، در ترکيب اصلي انگليس، 9 بازيکن براي اولين بار حضور در چنين رويداد مهمي را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقيقه 5، پرچم کمک داور به کمک استرلينگ آمد زيرا اين بازيکن يک موقعيت عالي براي گلزني را از دست داده بود. در دقيقه 11، هري کين، کاپيتان سه شيرها گل اول بازي را به ثمر رساند. اشلي يانگ کرنر را به روي دروازه ارسال کرد و سپس ضربه سر جان استونز با واکنش عالي معز حسن روبرو شد اما توپ برگشتي به هري کين رسيد تا وي دروازه تونس را باز کند. در دقيقه 25، لينگارد با توپ به خوبي تماس برقرار نکرد و ضربه اش از کنار دروازه به بيرون رفت تا يک موقعيت خوب که در پي حرکت اشلي يانگ به وجود آمده بود، هدر رفته باشد. تا دقيقه 27، درصد مالکيت توپ شاگردان گرت ساوتگيت 61 بود. در دقيقه 34، داور با يک تصميم جنجالي، به سود تونس پنالتي اعلام کرد. توپ از سمت راست به درون محوطه جريمه انگليس ارسال شد و در اين حين، دست کايل واکر به صورت بن يوسف برخورد کرد تا داور بدون هيچ تعللي، پنالتي بگيرد. حتي استفاده از سيستم ويديوچک نيز تصميم را تغيير نداد و در نهايت واکر نيز با کارت زرد جريمه شد. فرجاني ساسي پشت توپ ايستاد و با وجود اين که پيکفورد جهت توپ را درست تشخيص داده بود، وي گل تساوي بخش تونس را به ثمر رساند. در دقيقه 39، جان استونز يک موقعيت طلايي براي گلزني را از دست داد. در دقيقه 42، باز هم يک موقعيت گلزني به واسطه ضربه آزاد ارسال شده براي انگليس به وجود آمد. دو دقيقه بعد، ضربه لينگارد به تير دروازه برخورد کرد تا فشار زياد انگليس بر روي دروازه تونس در اين دقايق، براي آن ها ثمربخش نبوده باشد.
با وجود مصدوميت دله آلي در نيمه اول، دو تيم بدون تغيير وارد ميدان شدند. در دقيقه 52، تريپير توپ را از روي نقطه کرنر ارسال کرد و ضربه سر مگواير توسط بن مصطفي مهار شد. در اين دقايق، بازيکنان انگليس پرس سنگيني را اجرا مي کردند. در دقيقه 68، مارکوس رشفورد به جاي رحيم استرلينگ وارد ميدان شد. برخلاف نيمه اول، نيمه دوم چندان چنگي به دل نزد و شاهد موقعيت هاي متعددي نبودم. در دقيقه 91، زننده گل اول بازي دبل کرد. کين با ضربه سر در پي کرنر ارسال شده، گل پيروزي بخش انگليس را به ثمر رساند تا سه شيرها قدم اول را محکم برداشته باشند. در ادامه 4 دقيقه از وقت تلف شده نيز اتفاق خاصي رخ نداد تا انگليس با نتيجه 2-1 پيروز ديدار باشد.
تونس 0-1 انگليس | هري کين (دقيقه 11): هري کين، کاپيتان سه شيرها گل اول بازي را به ثمر رساند. اشلي يانگ کرنر را به روي دروازه ارسال کرد و سپس ضربه سر جان استونز با واکنش عالي معز حسن روبرو شد اما توپ برگشتي به هري کين رسيد تا وي دروازه تونس را باز کند.
تونس 1-1 انگليس | فرجاني ساسي (دقيقه 35-پنالتي): توپ از سمت راست به درون محوطه جريمه انگليس ارسال شد و در اين حين، دست کايل واکر به صورت بن يوسف برخورد کرد تا داور بدون هيچ تعللي، پنالتي بگيرد. حتي استفاده از سيستم ويديوچک نيز تصميم را تغيير نداد و در نهايت واکر نيز با کارت زرد جريمه شد. فرجاني ساسي پشت توپ ايستاد و با وجود اين که پيکفورد جهت توپ را درست تشخيص داده بود، وي گل تساوي بخش تونس را به ثمر رساند.
تونس 1-2 انگليس | هري کين (دقيقه 91): کين با ضربه سر در پي کرنر ارسال شده، گل پيروزي بخش انگليس را به ثمر رساند تا سه شيرها قدم اول را محکم برداشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هري کين انگليس تونس جام جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند