Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ؛  فرماندارشهرستان بستک ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به ضرورت انجام اقدامات وسیع و سریع در راستای محرومیت‌زدائی و افزایش تولیدات کشاورزی وتوسعه و عمران، جهاد سازندگی در۲۷خرداد ماه ۱۳۵۸با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به منظور فراهم آوردن نهضتی همه جانبه برای مبارزه با فقر و محرومیت و توسعه و عمران روستائی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله پرتابیان افزود: با توجه به مسئولیت خطیری که در حوزه کشاورزی وجود دارد تعامل، تلاش ،زحمات و خدمات مدیران و کارکنان این حوزه ستودنی است.

فرماندار بستک همچنین به مدیریت منابع آبی با توجه به بحران کم آبی اشاره کرد و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری می‌بایست برای تقویت منابع آبی حوزه‌های با دشت‌های حاصلخیز جهت انجام عملیات آبخیزداری مطالعه کند.

 

ورود به موقع به مشکلات حوزه کشاورزی، آموزش و کمک گرفتن از نیروهای مردمی در مواقع بحرانی و اطفاء حریق جنگلها و مراتع ،حفاظت از اراضی ملی، تعامل، مشارکت و هم افزایی مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از دیگر مواردی بود که فرماندار بستک مطرح نمودند.

 

احمدپور رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک نیز در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه مدیریت جهاد کشاورزی بستک تعامل خوبی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در زمینه‌های مختلف من‌جمله کارگروه رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی اختلافی دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان در راستای تولید و اشتغال توسط این اداره استعدادیابی شد و بمنظور واگذاری برای طرح‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری تحویل گردید.

جنگلدار بستک از حمایت‌های فرماندار در زمینه حفاظت از اراضی ملی تشکر کرد و با توجه به شروع فصل گرما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع خواستار هماهنگی و آماده باش همه‌ی اعضای ستاد مدیریت بحران در این زمینه شد.

احمدپور رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک نیز در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه مدیریت جهاد کشاورزی بستک تعامل خوبی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در زمینه‌های مختلف من‌جمله کارگروه رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی اختلافی دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان در راستای تولید و اشتغال توسط این اداره استعدادیابی شد و بمنظور واگذاری برای طرح‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری تحویل امور اراضی گردید.

جنگلدار بستک از حمایت‌های فرماندار در زمینه حفاظت از اراضی ملی تشکر کرد و با توجه به شروع فصل گرما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع خواستار هماهنگی و آماده‌باش همه‌ی اعضای ستاد مدیریت بحران در این زمینه شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگل جهاد کشاورزی فرماندار شهرستان کشاورزی و منابع طبیعی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان