Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه همراهی، همت و مطالبه گری مردم مهمترین عامل در اجرای پروژه ها و طرح های شهری است، گفت: جمع آوری پل ولیعصر (عج)- چهار راه خواف در مرحله اجرا قرار گرفت.

محمد صادق مجتهدی، شهردار تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه گفت:همراهی، همت و مطالبه گری مردم مهمترین عامل در اجرای پروژه ها و طرح های شهری است، مطالبه به حق شهروندان تربتی در خصوص جمع آوری پل ولیعصر (عج) موجب شد تا مدیریت شهری این صدای به حق را بشنود و پیگیر خواسته شهروندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با عنايت به مشكلات ترافيكي، شهرسازي و زيست محيطي ناشي از تقاطع غير همسطح وليعصر(عج)؛ طرح اصلاح تقاطع از سال گذشته به طور جد در دستور كار شهرداري و شورای اسلامی شهر تربت حيدريه قرار گرفت و پس انجام مطالعات گسترده ترافيكي، انجام نظرسنجي از مديران و كارشناسان، كسبه و شهروندان محترم و همچنین انجام مطالعات زيست محيطي و شهرسازي، مطالعات مهندسي ارزش، پدافند غيرعامل و ارزيابيهاي اقتصادي تعداد ١١ گزينه در قالب كوتاه مدت و بلند مدت براي اصلاح این تقاطع مطرح گرديد.

شهردار تربت حیدریه گفت: با بررسي هاي متعدد و همه جانبه موضوع در جلسات شوراي ترافيك شهرستان و كميته فني ترافيك استان تعداد ٤ گزينه شامل ميدان هم سطح ، ميدان همراه با زيرگذر، چهارراه هم سطح فرماندهي و چهارراه فرماندهي همراه با زيرگذر مورد تأييد واقع گرديد.

وی افزود: به حمدالله پیگیری و تلاش مجموعه مدیران شهر تربت حیدریه به ثمر نشست و پس از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان و استان، در هشتمين جلسه سال جاري شوراي هماهنگي ترافيك استان، طرح اصلاح تقاطع وليعصر(عج) تربت حيدريه و اجرای طرح جایگزین گزينه ميدان و زيرگذر مصوب شد و مقرر گردید برنامه زمان بندي و فازهاي اجرايي كار در شهرستان برنامه ريزي و مصوب شود.

مجتهدی بیان کرد: بررسي جزئيات فني طرح به كميته ترافيك شهرستان ارجاع گرديده و پس از تصويب نهايي، عمليات اجراي پروژه آغاز می گردد البته آغاز عملیات اجرایی منوط به مشارکت مالکین مجاور پل و تامین هزینه های آن می باشد.

شهردار تربت حیدریه گفت: در تمامي جلسات فني و دفاعيات طرح، فرماندار محترم شهرستان در كنار نمايندگان سازمان مديريت حمل و نقل و ترافيك تربت حيدريه و تيم مشاور حضور داشته و راهبري و نظارت كاملي بر روند پيشرفت مطالعه و نتايج حاصله با وفاق و همدلی مسوولین صورت پذيرفت.

يادآور مي گردد كه اين تقاطع در سال ١٣٧٤ بصورت غيرهمسطح(پل روگذر) با عملكرد برونشهري اجرا گرديده بود كه با احداث راه كنارگذر شهر و تغيير نقش تقاطع و معابر منتهي به آن، نياز به بازنگري بنيادين و اصلاح الگوي تقاطع را مطالبه مي نمود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مسجد احزاب مقام معظم رهبری کانون های مساجد نماز عید فطر جام جهانی فوتبال خواف پروژه های شهری پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم درباره طرح عمرانی کاهش ترافیک تقاطع میدان سپاه بلوار جمهوری اسلامی در میز تحریریه  توضیحاتی را ارائه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه