Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سروان پاسدار تقی حاجی وند فرمانده حوزه مقاومت کربلای شهری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در مراسم جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در گفتگو با خبرنگار بسیج از پارس آباد، گفت: مردم شهرستان پارس آباد طی چند روز فعالیت ، مبلغ 15 میلیون تومان کمک های نقدی و 8 میلیون تومان کمک های غیر نقدی به مدافعان حرم کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کمک های غیر نقدی شامل برنج ، روغن ، ماکارونی ، قند ، چای ، رب و مواد شوینده می باشد که توسط خیرین بسیجی این حوزه برای مدافعان حرم و جبهه مقاومت جمع آوری شده است.

فرمانده حوزه مقاومت کربلای شهری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد تصریح کرد: این حوزه فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت،آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل داده است.

حاجی وند اضافه نمود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر دریافت برگه های مخصوص به شماره حساب 22222222 نزد بانک مهر اقتصاد واریز کرده و کمک های غیر نقدی خود را به دفتر کمک های مردمی حوزه مقاومت کربلای شهری تحویل نمایند.

فرمانده حوزه کربلای شهری گفت: در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم، بسیجیان حوزه افتخار این را پیدا کردند در حمایت از جبهه مقاومت صندوق های مشخصی را در مکان های مورد نظر قرار دادند وکمک های مردمی را به جبهه مقاومت جمع آوری می نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان متولی حفاظت از طبیعت، اجرای طرح ملی «مسیر سبز - ایران پاک» را با هدف اجرای طرح‌های پاکسازی طبیعت، به ویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و تفرجگاه‌ها راه‌اندازی و اجرای آن را به تمام استانداران ۳۱ استان کشور ابلاغ کرد.

یوسفی تاکید کرد: ابلاغ این طرح راهکاری برای کاهش پخش و پراکنش انواع پسماندها از جمله پلاستیک، کاغذ، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی و ویژه در حاشیه محورهای مواصلاتی، مناطق ساحلی، دریایی و سایر زیستگاه‌های طبیعی کشور است تا علاوه بر کاهش آلودگی‌های بهداشتی و تخریب محیط زیست، گستره وسیعی از طبیعت از وجود زباله در امان بماند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در بازه زمانی یک ماهه با مشارکت دستگاه‌های متولی و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک در استان در ۴۸۰ هکتار از اراضی استان به میزان حدود ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی جمع آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

وی بیان کرد: طبق ماده ۷ قانون مدیریت پسماندها (‌مصوب ۱۳۸۳/۰۲/۲۰ مجلس شورای اسلامی) مدیریت اجرایی تمام پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها، روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، و در غیر این صورت بر عهده بخشداری‌ها است.

کد خبر 6094959

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد