Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی طی امروز و چند روز آینده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود خلیج فارس بویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان به تناوب تا پایان هفته مواج و متلاطم باشد و هچنین طی این مدت بروز پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و احتمالاً گرد و خاک، در برخی مناطق جنوب استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات آینده جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا ۷۰ کیلومتر در ساعت در برخی مناطق جنوبی استان با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر و در برخی از سواحل جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

وی گفت: برای بندر بوشهر فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۴۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت شش و ۴۵ دقیقه بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 4324372

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر یاسوج شیراز روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان خرم آباد سانحه تصادف نماز عید سعید فطر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد