Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون‌منابع انسانی، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان، گفت: مرکز مجتمع قضایی دادگستری زنجان با ۱۲ هزار متر مربع در شهرک نصر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، منصور بلباسی معاون منابع انسانی، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان اظهار کرد: قضاوت کار سختی است؛ از این رو لازم است رسانه ها عملکرد این نهاد را با رعایت اصل امانتداری در اختیار مردم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم اطلاع کافی مردم از عملکرد قوه قضائیه ادامه داد: این هفته فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها این اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهند.

این مقام مسئول به برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: هم اندیشی نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به مدت ده سال با حضور 350 نفر از رئوسا و نمایندگان بخش عمومی و حقوقی با هدف آشنایی با آخرین قوانین حقوقی در این هفته برگزار می شود.

بلباسی ادامه داد: هراندازه مردم و مسئولان با حقوق شهروندی و قوانین آشنا باشند کمتر دچار مشکل می‌شوند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان زنجان به همایش تجلیل از همکاران قوه قضائیه و بازنشتگان اشاره کرد و گفت: تقدیر از کارمندان نمونه قوه قضائیه و اداری از دیگر برنامه های این هفته است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: 44 درصد از پست های بخش اداری و قضایی در دادگستری زنجان بلاتصدی است از این رو سال گذشته جذب نیرو از طریق آزمون برگزار شد که از 2300 شرکت کننده 108 نفر در هفت رشته پذیرفته شدند و مراحل استخدام در حال انجام است که پس از انجام مراحل استخدامی از نیمه دوم امسال مشغول به کار می شوند.

بلباسی با اشاره به اینکه در بخش قضایی هم تامین نیروی انسانی داریم، ادامه داد: آزمون از طریق سازمان سنجش انجام می شود و قوه قضائیه دخل و تصرفی در آن ندارد.

معاون منابع انسانی، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان به برگزاری دوره های تکریم ارباب رجوع و اخلاق بین همکاران اداری اشاره کرد و گفت: افرادی که به دادگستری مراجعه می‌کنند به دلیل مشکلات موجود دچار استرس هستند از اینرو تلاش می شود تا با آنان با اخلاق و دعوت به آرامش رفتار شود.

بلباسی به فعالیت معاونت منابع انسانی در سراسر کشور و در زنجان به منظور نظارت و ارزشیابی و پیگیری شکایات ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی های به عمل آمده 50 درصد افراد به جهت محکومیت در پرونده و 25 درصد به جهت طولانی شدن پروسه پرونده قضایی خود ناراضی هستند.

معاون نیروی انسانی دادگستری استان زنجان به کمبود فضای اداری و زیرساخت ها دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف، معاونت پیشگیری اشاره کرد و گفت: براساس شاخص های جمعیتی استان زنجان میزان فضای مورد نیاز 68 هزار مترمربع است که 43 هزار مترمربع در دست احداث می باشد و برای رفع نیاز به 25 هزار مترمربع فضا نیاز داریم.

وی به احداث مرکز مجتمع قضایی با 12 هزار مترمربع در شهرک نصر  زنجان اشاره کرد و گفت: ساختمان دادگستری شهرستان سلطانیه هم با زیربنای 3600 مترمربع پس از تامین اعتبار با 6 میلیارد تومان عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

به گفته بلباسی ساختمان جدید دادگستری شهرستان خرمدره در مساحت 3500 مترمربع در سه طبقه با زیربنای 3700 مترمربع با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان تاپایان تیرماه امسال بهره برداری می شود.

وی به اقدامات رفاهی در قالب پرداخت تسهیلات بانکی به 389 نفر، پرداخت وام به اعضای شورای حل اختلاف به تعداد 107 نفر، ایجاد مجموعه فرهنگی، رفاهی در 60 هکتار، ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی در 13 هزار مترمربع شامل سالن ورزشی، استخر، پیست دوچرخه سواری و دومیدانی هم اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استرس تسهیلات بانکی خانواده سازمان سنجش قوه قضائیه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم

سید محمدجواد سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان گفت: بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۸:۵۱ آتش‌سوزی طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در شهرک پردیسان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق و ۱ دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۲ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام و واحد‌های عملیاتی در ساعت۱۸:۵۲ به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه چهارم ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد