Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@03:22:47 GMT

خبر کیهان از پشت‌صحنه حمایت از بهروز وثوقی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۸۷۸۷

خبر کیهان از پشت‌صحنه حمایت از بهروز وثوقی

انتشار یک فایل صوتی منتسب به بازیگر فراری درباری توسط یک گروهک انحرافی، تنها بخشی از پشت پرده حمایت رسانه‌ای و برخی از سینماگران از بازیگر یاد شده را برملا کرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدتی پیش بود که یک مقام قضایی، از آگاه بودن قوه قضائیه، نسبت به پشت پرده حمایت برخی رسانه‌ها و برخی بازیگران و کارگردانان از بازیگر درباری فراری و فاسد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاع رسانی در حالی صورت گرفت که مدت‌ها پیش از آن، به بهانه‌های مختلف و از جمله درگذشت یک بازیگر قدیمی- ناصر ملک مطیعی - بازیگران و سینماگرانی با همراهی برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، از ضرورت برگشتن بهروز وثوقی حرف زدند. آن‌ها البته تنها به حرف زدن و استفاده از تریبون‌های عمومی قانع نبودند و به رئیس‌جمهور نامه نوشتند تا وی زمینه برگشتن و فعالیت دوباره وثوقی در ایران را فراهم کند.

اما چرا باید، عده‌ای سینماگر و رسانه‌ای از بهروز وثوقی حمایت کنند؟ آیا نمی‌دانند در هنگامی که اندیشه مردم ایران لگد مال می‌شد و با گلوله پاسخ می‌آمد، آقای وثوقی از طریق ارتباط با اشرف پهلوی- قاچاقچی بین‌المللی و شریک در جرائم برادرش- ثروتی کلان بدست آورد؟ آیا نمی‌دانند وثوقی همانی است که ۴۰ سال در بیرون ایران، نمایش ضد اسلامی و ضد انقلابی اجرا کرد؟

حالا چه شده که همه نگران او شده‌اند و افرادی مشهور، صحنه گردان این ماجرا؟ مدتی پیش یک گروهک انحرافی تحت حمایت سرویس جاسوسی فرانسه با نام «مجذوبان نور» فایلی صوتی از بهروز وثوقی منتشر کرد. در این فایل صوتی، بهروز وثوقی صراحتا از محمد ثلاث، درویشِ قاتل سه پلیس حمایت کرد و خواستار توقف اعدام وی شد.

به نظر می‌رسد طرح نام و حمایت کردن و اسطوره نشان دادن وثوقی همگی برای مهیا کردن شرایط تاثیرگذاری سیاسی وی بر افکار عمومی داخلی بوده است. منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهروز وثوقی انحراف سینما بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • شترسواری گلاره عباسی بازیگر در جنوب ایران (عکس)
  • «آلاء» به تونس می‌رود