Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:13:22 GMT

امدادرسانی به ۵۰ نفر حادثه دیده در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۸۸۱۶

امدادرسانی به ۵۰ نفر حادثه دیده در تعطیلات عید فطر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید فطر به ۵۰ نفر حادثه دیده توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد.

به گزارش ایلنا، بهرام غیبی با اعلام این خبر افزود: طی دو روز گذشته 24 نفر در حوادث جاده ای، ۱۹ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۷ نفر در حوادث کوهستان حادثه دیده بودند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در ۱۰ حادثه مختلف دچار حادثه شدند، ادامه داد: در این تعطیلات به ۶ حادثه جاده ای، ۲ فقره حادثه سیل و آبگرفتگی و ۲ فقره حادثه کوهستان امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبی با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند، اظهار کرد: از ۱۸ نفر که در حوادث جاده ای مصدوم شده بودند، ۶ نفر از آنها توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هلال احمر با بکارگیری ۱۳تیم عملیاتی، ۴۹ نجاتگر، ۵ دستگاه خودروی آمبولانس، 5 دستگاه خودروی ست نجات، ۴ خودروی کمک دار و ۲ دستگاه موتور پمپ به حادثه دیدگان تعطیلات عید فطر امدادرسانی کرده است.

غیبی در پایان گفت: با رعایت نکات ایمنی به خصوص در روزهای پرتردد و عزیز می توانیم حوادث جاده ای را کاهش دهیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تعطیلات جمعیت هلال احمر استان سیل عید فطر مراکز درمانی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند