Web Analytics Made Easy - Statcounter

"شکلات حوزه هنری آذربایجان غربی" به مرحله نهایی چهل و هشتمین جشنواره « جیفونی » ایتالیا رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی احد هوشمند رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: فیلم کوتاه داستانی «شکلات» از تولیدات حوزه هنری استان در ادامه موفقیتهای خود در عرصه های بین المللی به مرحله نهایی چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه کودک و نوجوان « جیفونی » ایتالیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این فیلم کوتاه که به کارگردانی « مهدی حیدری » و  با ایفای نقش «حمیدرضا مصطفایی و پرور ضیا حسینی» طی مدت یکماه در روستای ولدیان خوی با فیلمبرداری محمد مستوفی در مدت 15 دقیقه  تولید شده است داستان پسری هشت ساله به نام احمد به تصویر کشیده است.

هوشمند گفت: شکلات  بیش از این نیز با حضور در بسیاری از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی از جمله جشنواره فیلم رشد و جشنواره های «زیر و پلاس» روسیه، فیلم کودک کالیفرنیا، چفالوی ایتالیا، فیلم کودک بنگلادش اکران شده و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است.

به گزارش ایسنا؛ جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم و رویداد سینمایی کودکان و نوجوانان در جهان است که هرساله در دهکده کوچکی به نام جیفونی واله پیانا در نزدیکی سالرنو در جنوب ایتالیا از سال ۱۹۷۱.برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه آثار مربوط به کودکان و نوجوانان است و برندگان خود را با نظر داورانی از کودکان و نوجوانان در پنج گروه سنی، انتخاب می‌کند. سالانه بیش از ۲۰۰۰ کودک و نوجوان در گروه‌های سنی بین ۳ تا ۲۱ سال، به داوری آثار بخش‌های گوناگون این جشنواره می‌پردازند.

این دوره از  جشنواره طی  تاریخ ۲۰ تا ۲۸ جولای 2018 ( 29 تیر الی 8 مرداد ماه سال جاری ) در شهر جیفونی ایتالیا برگزار می شود.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی ایتالیا جشنواره فیلم روسیه کودک و نوجوان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «له له» به نویسندگی و کارگردانی فرید حاجی توانست از پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم هیوستون آمریکا، جایزه نقره‌ای رمی را در بخش «کمدی سیاه» از آن خود کند.

جشنواره جهانی فیلم هوستون که در سال ۱۹۶۱ آغاز شد، قدیمی‌ترین جشنواره فیلم مستقل در جهان است. با وجود جشنواره‌های فیلم در سراسر جهان، این رویداد سابقه‌ای طولانی در حمایت از فیلم مستقل دارد. جشنواره فیلم هیوستون ماه آوریل مصادف با اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «له له» پنجمین فیلم کوتاه فرید حاجی است که هم اکنون فیلم کوتاه «گوشت تلخ» او در سینماهای «هنروتجربه» و در بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در حال اکران است.

سونیا سنجری، آرمین خوش نیک، کاوش رمادان و مرتضی دربهشتی در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند. همچنین، سایر بازیگران این فیلم محمود خداوردی، محسن شبان، بهناز دانش، مهدی ملک نیا، مهدی یاراحمدی، سایه خدابخش، علی حاج عبدالرحیم، حمید ایشان، مهران غفرامی، محسن چهریه، پویا یوسفی، علی براتی، پریسا توسلی، صادق احمدی کیا، احمد تیموری، رضا محسنی و مصطفی صالحی ریحانی هستند.

«له له» پیش از این نامزد بهترین فیلم کوتاه از سیزدهمین دوره جوایز آکادمی خانه سینما (ایسفا) شده بود.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «آرمین تصمیم دارد تا آخرین آرزوی دوستش کاوش را برآورده کند. آرزوی دیدار با معشوقه‌ای که روسری زرد خال خالی داشت ...»

فهرست عوامل «له له» عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرید حاجی، مدیر فیلمبرداری: امیرحسین صمیمی، تدوین: پویان شعله ور و فرید حاجی، دستیار تدوین: مرتضی دربهشتی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، تدوین دیالوگ: مهتاب کلهر، صدابردار: هادی معنوی پور، دستیاران صدابردار: احمد تفرشی و موسی محمدی، طراح صحنه: فرید حاجی، طراح لباس: نسترن برزگر زنوز، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، عکاس: مسعود توفیقی، طراح پوستر: محمدرضا منجزی پور، طراح چهره پردازی: عاطفه رضایی، دستیار چهره پردازی: مجید آریان پور، برنامه ریز: نسترن برزگر زنوز، منشی صحنه: مهتاب حبیبی، دستیار اول کارگردان: علی کیا داه، دستیاران کارگردان: سعید زینالی و یوسف شاکری، طراحی نور: امین اعلایی و نگار باقری، دستیاران اول: کیان عطا زاد و امین علایی، دستیاران فیلمبردار: محمدرضا منجزی پور، عرفان تیره، فرهاد زارع، حامد فاضلی و امید صیدی، مجری طرح: مهرشاد حقیقی، مدیر تولید: علی جعفریان، تدارکات: محمدرضا مرادی، امور فنی صدا: استودیو بهمن، مشاور کارگردان: مرتضی دربهشتی.

کد خبر 6097283

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک