Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعه یکم تیرماه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این انتخابات ۴۵ نفر ثبت‌نام کردند که از بین این تعداد هفت نفر انتخاب خواهند شد.

 رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: افرادی که دارای کارت تمدید هستند در این دوره از انتخابات می‌توانند به هفت نفر از کاندیداها رأی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به‌جز این هفت نفر چهار نفر هم به‌صورت انتصابی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: دو نفر از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان، یک نفر از طریق دانشگاه علوم کشاورزی و یک نفر هم از طریق محیط‌زیست معرفی می‌شوند.

عابدی اظهار کرد: درمجموع ۱۱ نفر اعضا شورای نظام‌مهندسی استان گلستان را تشکیل خواهند داد.

وی یادآور شد: قبل از برگزاری انتخابات مجمعه ای با حضور اعضا تشکیل خواهد شد که اگر این مجمع به حدنصاب رسد انتخابات برگزار می‌شود و اگر به حدنصاب نرسد ۲۰ روز بعد مجمع دوم تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: با توجه به راهبردهایی که شورا در خصوص توسعه بخش کشاورزی و حمایت از فارغ‌التحصیلان این بخش دارد سازمان نظام می‌تواند تفاهم‌نامه و قراردادهایی با دستگاه‌های اجرایی خصوصاً جهاد کشاورزی در قالب اصل ۴۴ برقرار کند که منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای کارشناسان کشاورزی شود.

کد خبر 4324464

منبع: مهر

کلیدواژه: جهادکشاورزی گلستان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گرگان راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر یاسوج شیراز روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان خرم آباد سانحه تصادف نماز عید سعید فطر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی