Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@23:10:01 GMT

ایران-اسپانیا، نبرد «یوزهای ایرانی» با «خشم‌های سرخ»

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۹۹۲۰

به گزارش وانانیوز، 

تیم‌های ملی ایران و اسپانیا فردا در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار از ساعت 22:30 در کازان روسیه برگزار می‌شود.

مسابقه فردا شب برای ایرانی‌ها با رنگ و بوی ال کلاسیکو برگزار می شود چون معمولا طرفداران فوتبالدوست ایرانی ستاره‌های اسپانیا را در ترکیب دو تیم رئال یا بارسلونا دیده‌اند، بازیکنانی نظیر پیکه، راموس، ایسکو، اینیستا، کارواخال، بوسکتس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...برای ایرانی‌ها در یکی از مهم‌ترین دربی‌ها دنیا زیر ذره‌بین هستند اما این ستاره‌ها فردا مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش و در یکی از مهمترین بازی‌های ملی فوتبال ایران قرار خواهند گرفت.

اسپانیا که در دیدار اول خود در مقابل پرتغال با ارائه یک بازی هجومی موفق شد سه گل بزند به دلیل ضعف دخه‌آ  و درخشش کریس رونالدو در نهایت به تساوی در مسابقه اول رضایت داد تا شاگردان کی‌روش در گروه مرگ صدرنشین باشند اما بدون  شک دیدار فردا شب برای «خشم سرخ یا همان ماتادورها» متفاوت است. اسپانیا به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ایران است و برای اعاده حیثیت و اینکه نشان بدهد مدعی اول صعود است پا به این مسابقه خواهد گذاشت. از طرفی شاگردان کی روش با کوهی از انگیزه پا به این دیدار خواهند گذاشت.ایران برای این مسابقه روی هوش کی‌روش که اکثر مربیان جهان نسبت به زیرکی این مربی اذعان دارند حساب کرده و می‌خواهد باز هم شگفتی آفرین باشد، اگر چه انتظار مردم فوتبالدوست ایرانی از کی‌روش و تیمش بالا رفته اما  باید واقع گرایانه از یوزهای ایرانی انتظار داشت.

تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از بازی فردا 3 امتیاز کسب کرده و پرتغال و اسپانیا و مراکش در رده‌های بعدی هستند اما کسب یک امتیاز از دیدار فردا می‌تواند به منزله یک معجزه برای تیم ملی فوتبال ایران باشد اگر چه کسب یک امتیاز بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

در ترکیب تیم ملی ایران روزبه چشمی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود ولی جهانبخش، ابراهیمی و دژاگه به مسابقه فردا خواهند رسید.در کنار این نفرات، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی جوان،انصاری‌فرد،بیرانوند بازیکنان تاثیرگذار ایران در بازی فردا هستند و از آن سو دخه‌آ،پیکه، راموس، اینیستا، ایسکو و دیگو کاستا نفرات مهم اسپانیا که در بدو حضور در روسیه مربی‌اش را تغییر داد هستند.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه گفت: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و این موضوع سبب استقبال شهروندان روسیه در سراسر این کشور شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الدر بوتائف نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه باحضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد. 

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد. 

وی افزود: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع سبب استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است. 

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی