Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله حقیقی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: برخی طرح های نیمه تمام در سطح کلانشهر اراک وجود دارد که طولانی شدن این طرح ها چهره مناسبی برای منظر شهری ایجاد نمی کند و لازم است برای رفاه حال همشهریان تصمیم گیری های لازم برای تعیین تکلیف این طرح ها انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: در حوزه سیاسی مقرر شده بود خانه احزاب در کلانشهر اراک ایجاد شود که بهره برداری از این طرح در نخستین فرصت با حضور رئیس خانه احزاب کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی گفت: استان مرکزی در گذشته از وضعیت مناسبی در حوزه حوادث درون شهری و برون شهری برخوردار نبود که اکنون با انجام کار کارشناسی، برگزاری نشست های تخصصی و آشکارسازی نقاط حادثه خیز جاده های استان در طول چهار ماه گذشته رتبه استان در حوزه حوادث رانندگی بهبود یافته است.

وی یاد آور شد: اکنون در حوزه اجتماعی مصداق های نشاط و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مشخص و تکالیف دستگاه های مربوطه به آنها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی رفع مشکلات اجتماعی را کلید جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل در سطح جامعه و کشور دانست و گفت: استانداری و دستگاه های دولتی استان مرکزی آمادگی هرگونه همکاری با شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر اراک برای بهبود منظر شهری و رفع مشکلات اجتماعی در این کلانشهر را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: صحن شورای اسلامی محل طرح مسائل سیاسی نیست و برای بهبود ارائه خدمت به مردم باید مسائل اجتماعی، بهداشتی و درمانی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حقیقی یاد آور شد: برای ارائه خدمات دستگاه ها به مردم مناطق حاشیه ای کلانشهر اراک، اکنون مکان هایی برای استقرار این دستگاه ها در مناطق حاشیه ای ایجاد شده است.

وی با یاد آوری ایجاد مجتمع های اردوگاهی در استان مرکزی افزود: این مجتمع ها در مدت ۵۰ روز در این استان ایجاد و معتادان متجاهر در این مکان جمع آوری و مورد پالایش قرار می گیرند.

کد خبر 4324494

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی شورای شهر راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر یاسوج شیراز روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان خرم آباد سانحه تصادف نماز عید سعید فطر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟