Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،شهردار اردبیل به خرید نیازمندی‌های مدیریت شهری اعم از خریدهای کلی و جزئی از اقلام ایرانی با هدف حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: ضروری است تمامی واحدهای این مجموعه در راستای عملی کردن شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در اولین جلسه ستاد حمایت از کالای ایرانی که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی به منظور توسعه و رونق اقتصادی سرلوحه برنامه شهرداری اردبیل قرارد گرفته و تمام اهتمام این مجموعه نیز برای تحقق شعار سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها و واحدهای مربوطه باید گزارش منسجم سه ماهه از این اقدام (خرید کالای ایرانی) ارائه کنند، افزود: با این گزارش می‌توان برنامه عملی و راهبردی برای ماه‌های آتی سال را برنامه‌ریزی کرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: تبعیت و پیروی از شعار سال بالطبع منجر به رونق اقتصادی شده که در نهایت ارزش افزوده آن به خود ما باز خواهد گشت.

لطف‌اللهیان در خصوص حمایت شهرداری از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در صدد فراهم کردن فرصتی در زمینه تخفیف در عوارض، تبلیغات و یا برپایی نمایشگاه برای تولیدکنندگان داخلی است تا با حمایت از تولیدات و اختراعات بومی و محلی و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در توسعه اقتصادی شهر سهیم باشد.

شهردار اردبیل همچنین از مدیران سازمان‌های تابعه خواست در جلسه آتی این کمیسیون گزارش و عملکرد  خود را  به صورت کتبی در حمایت از کالای ایرانی ارائه کنند تا مشخص شود شهرداری اردبیل در این زمینه چقدر موفق بوده است.

وی بیان کرد: نوسانات و تغییرات در قیمت‌ها حاکی از فشار اقتصادی در جامعه است و با همدلی، انسجام و وحدت است که شعار سال به صورت کاملا عملیاتی تحقق خواهد.

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه به حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ای داشته باشیم تا تولیدکنندگانی که کارشان مرتبط با شهرداری است، از  آن‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در خرید اقلام و مایحتاج مدیریت شهری کیفیت کالاها نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که استفاده از کالا با کیفیت پایین منجر به ضرر مالی برای مجموعه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات جامعه حمایت از تولید سالن اجتماعات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند