Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:54:12 GMT

پیشنهاد ثبت 25 فروردین به عنوان روز ملی منابع انسانی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۰۲۲۵

پیشنهاد ثبت 25 فروردین به عنوان روز ملی منابع انسانی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوب، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران منابع انسانی با اعلام این خبر به مهر، اظهار داشت: ثبت روز ملی منابع انسانی در تقویم در راستای تکریم نیروی انسانی سازمان ها و نهادهای کشور به عنوان سرمایه های سازمانی، موضوعی است که مدتهاست دغدغه اساتید مدیریت منابع انسانی و مدیران سازمانهای مختلف بوده و هست و انجمن صنفی مدیران منابع انسانی در این راستا با ارائه پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی این موضوع را پیگیری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محجوب با بیان حمایت جامعه علمی و دانشگاهی از این پیشنهاد به تهیه طوماری با امضای بیش از 180 نفر از اساتید، مدیران و دانش آموختگان رشته منابع انسانی اشاره کرد و افزود: البته علاوه بر امضاهای فیزیکی حدود 800 نفر از مدیران، اساتید و متخصصان منابع انسانی این طومار را به صورت الکترونیکی امضا کرده اند که این طومار به همراه مستندات علمی و سایر دلایلی که انجمن و اساتید مطرح در زمینه لزوم ثبت روز ملی منابع انسانی در تقویم رسمی داشتند، به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه شده است.

محجوب با ارائه فهرستی از اساتیدی که این دغدغه را پیگیری می کنند از دکتر میرسپاسی، دکتر ساعت چی، دکتر آرین قلی پور، دکتر پور عزت، خانم دکتر جزنی، دکتر غلامرضا خاکی، دکتر اباصلت خراسانی، دکتر طباطبایی، دکتر شیخ و دکتر امیری از اعضای هیات علمی دانشگاه های مختلف به عنوان حامیان دانشگاهی این موضوع یاد کرد و اظهار داشت: بسیاری از مدیران منابع انسانی سازمان های مختلف نیز این دغدغه را دارند.

محجوب اظهار داشت: چهارم شهریور به عنوان روز کارمند در تقویم رسمی ثبت شده است ولی پیگیری ثبت روز ملی منابع انسانی با انگیزه توجه دادن سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به اهمیت سرمایه های انسانی در برنامه ریزی ها و نگاه ویژه به این موضوع، از دلایل مهم انجمن و اساتید مدیریت در این زمینه بوده است.

کد خبر 4324511

منبع: مهر

کلیدواژه: تاریخ جامع ایران تقویم شورای فرهنگ عمومی ادبیات ادبیات جهان ترجمه معرفی کتاب بازار نشر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کتاب و کتابخوانی جایزه ادبی کودکان میراث فرهنگی نشر چشمه عید سعید فطر نقد کتاب ادبیات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

برخی منابع فاش کردند مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده در مقابل تعلیق عملیات حمله به رفح، مذاکرات میان این رژیم و جنبش حماس را بار دیگر از سر بگیرد.

به گزارش ایسنا، برخی منابع شبکه ماهواره‌ای «العربیه» فاش کردند که مصر به رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و نیز رئیس شین‌بت (سرویس امنیت داخلی این رژیم) ابتکار عملی را برای تعلیق یورش به رفح ارائه کرده و به آنها پیشنهاد داده در مقابل توقف این عملیات، مذاکرات احیا شود.

این منابع اظهار کردند: مصر پیشنهادی از طرف جنبش حماس به اسرائیل داد که در مقابل طرحی برای ایجاد یک دولت، تنش‌ را متوقف کند.

آنها شرح دادند: تنظیم توافقنامه آتش‌بس در حال حاضر دارای سه مرحله تبادل اسرا است که هر مرحله شش هفته ادامه دارد.

پیش از این «اوفیر جندلمن» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی با پایگاه خبری العربیه مدعی شده بود، تصمیم برای حمله به رفح و تعقیب نیروهای حماس در آنجا و در غزه گرفته شده و این عملیات باید برای «نابودی» کامل این جنبش اجرا شود.

«اسکای نیوز» عربی نیز گزارش داد، هیاتی از مصر فردا (جمعه) در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز این خبر را تایید کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟