Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی خورشید آل یاسین دورود در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین دوره تربیت مربی ضمن خدمت ویژه مربیان مقطع پیش‌دبستانی در شهرستان دورود به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق با حضور 170 نفر از مربیان همراه بود، اظهار کرد: خروجی آن آموزش‌های لازم برای تعلیم و تربیت مقطع پیش‌دبستانی و نوآموزان این مقطع به ویژه در حوزه قرآن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوالحسنی باغجمالی اضافه کرد: این دوره جهت همسان‌سازی معلومات و آموزش‌های مراکز غیر دولتی پیش‌دبستانی و در راستای افزایش مهارت‌افزاری مربیان این مقطع برپا شد.
وی ادامه داد: آزمون نهایی این دوره از 15 تا 30 مردادماه به صورت کارگاهی و کتبی از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی خورشید آل یاسین دورود در لرستان، خیابان صفا، میدان سعدی، گلستان 22، پلاک 3 واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره