Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع تيم ملي فوتبال ايران به صورت جدي از ناحيه کشاله دچار آسيب ديدگي شده اما مصدوميت وي از ناحيه رباط صليبي صحت ندارد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از روسيه، روزبه چشمي در جريان تمرين عصر يکشنبه تيم ملي فوتبال ايران دچار مصدوميت شد و البته با اعلام کادر پزشکي تيم ملي اين بازيکن دو بازي آينده تيم ملي در جام جهاني را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آسيب ديدگي روزبه چشمي شايعات فراواني پيرامون مصدوميت اينکه بازيکن از ناحيه رباط صليبي است مطرح شد ، ناحيه اي که چشمي دو فصل پيش مجبور به جراحي‌اش شد اما مصدوميت مدافع ملي پوش استقلال از ناحيه رباط صليبي نيست. چشمي از ناحيه عضله کشاله ران دچار آسيب ديدگي جدي شده و به همين دليل نمي‌تواند در دو بازي آينده تيم ملي را همراهي کند.
اين بازيکن از همين ناحيه(کشاله ران) آسيب چدي ديده و بعد از بازگشت از روسيه تحت درمان تيم پزشکي باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE

اگرچه بلادلاین این روزها در حال آماده شدن برای شرکت در رسلمنیا 40 هستند، اما امروز با خبری تلخ مواجه شدند.

آفا وایلد ساموئن، از اعضای خاندان ساموایی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدیدی شده است.

طرفداری | رومن رینز و راک مفتخر به این هستند که میراث‌دار یکی از بزرگترین خاندان‌ها در تاریخ کشتی‌ کچ به شمار می‌روند. آنها حتی در کنفرانسی که به منظور تبلیغ رسلمنیا 40 برگزار شد نیز با نمایش تصویری از شجره نامه خانوادگی خود کلاس تاریخ مختصری برای تماشاگران برگزار کردند.

امروز، آفا جونیور با انتشار پستی در فیسبوک خود از مصدومیت پدرش به دلیل افتادن از ارتفاع خبر داد. او با اعلام اینکه پدرش در ناحیه کمر از 2 قسمت دچار شکستگی شده از هوادران خواست که برای سلامت او دعا کنند.

پدرم افتاد و کمرش از 2 ناحیه شکست. اکنون در حال انتقال او به بیمارستان دیگری هستند. در این زمان دشوار ما را دعا کنید و به خلوتمان احترام بگذارید. خانواده شما را در جریان آخرین وضعیت قرار می‌دهند.

آخرین حضور وایلد ساموئن در تلویزیون WWE به رویداد پرمیوم Hell in a Cell 2020 برمی‌گردد؛ جایی که او رومن رینز را به عنوان رئیس قبیله تصدیق کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • چرا زانو درد می‌گیریم؟
  • چرا «زانوهایتان» درد گرفته است؟
  • مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE
  • داروین نونیز از فهرست تیم ملی اروگوئه خط خورد
  • دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند
  • کلوپ خبر داد؛ مصدومیت نونیز، خاکپو و دیاز در بازی مقابل منچستریونایتد!
  • هری کین با وجود مصدومیت به تیم ملی انگلیس ملحق می‌شود
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟
  • موسوی با سر شکسته بازی می‌کند(عکس)