Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:31:17 GMT

نمایشگاه گروهی عکاسی «سوریوگین» در موسسه صبا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۰۶۰۱

نمایشگاه گروهی عکاسی «سوریوگین» در موسسه صبا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه صبا، نمایشگاه گروهی تخصصی عکاسی «سوریوگین» شامگاه چهارشنبه ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل نگارخانه استاد فرشچیان موسسه صبا با حضور جمعی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه گشایش خواهد یافت.

این نمایشگاه در برگیرنده ۵۴ اثر عکاسی از ۳۱ هنرمند عکاس است که به مدت یک هفته تا ۶ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه استاد فرشچیان  واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک ۱۲۵ موسسه صبا میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4324526 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه موسسه صبا نمايشگاه عكس تئاتر ایران جام جهانی 2018 روسیه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سینمای آمریکا سریال ایرانی کنسرت موسیقی پوستر بازیگر سینما رادیو نمایشگاه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران