Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده خبر داد و گفت: براساس این طرح، تنها مکان برای برگزاری تجمعات مقابل مجلس است و برگزاری این تجمعات نیاز به گرفتن مجوز قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه در بحث‌هایی که با وزارت کشور داشتیم مشخص شد که این وزارت‌خانه نیز مکان‌هایی را برای برگزاری تجمعات قانونی جایابی کرده است، ادامه داد: وزارت کشور برخی ورزشگاه‌ها و پارک‌ها را برای برگزاری تجمعات قانونی در نظر دارد و در حال کار روی گزینه‌های احتمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم سمیرم در مجلس درباره طرح ارائه شده درباره تجمعات قانونی اظهار داشت: براساس این  طرح در تجمعات زیر۳۰ نفر نماینده مجلس، در تجمعات کمتر از ۷۰۰ نفر رئیس مجمع نمایندگان استان، در تجمعات کمتر از ۲۰۰۰ نفر نواب رئیس مجلس و در تجمعات بالای ۲۰۰۰  نفر رئیس مجلس باید در جمع معترضان حضور یابد و پاسخگو باشد.  

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: در روزهای آینده چکش کاری‌های لازم بر روی این طرح در کارگروه تشکیل شده انجام می شود و سپس در صحن کمیسیون درباره آن رای‌گیری انجام می‌شود و در صورت تصویب، این طرح به صحن علنی پارلمان ارجاع می شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تجمعات قانونی سخنگو مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی