Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:03:14 GMT

مهلت تزریق واکسن مننژیت برای حجاج

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۱۲۳۲

مهلت تزریق واکسن مننژیت برای حجاج

به گزارش پارس نیوز، طاهر درودی مشاور اجرایی رئیس مرکزی پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگاراناظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت یک دستورالعمل است و بر این اساس تمام کسانی که به عربستان سفر می‌کنند، بدون توجه به سن و وضعیتشان باید واکسن مننژیت را تزریق کنند.

وی افزود: واکسن مننژیت در مراکز هلال احمر سراسر کشور به زائران حجتزریق می‌شود و حتماً باید زائران حداقل دو هفته قبل از سفر این واکسن را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودی تاکید کرد: تمام زائران حج ۹۷ باید حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیرماه واکسن مننژیت را تزریق کنند تا اثر بخشی واکسن صورت گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل فصلی که عملیات حج در آن صورت می‌گیرد، بحث آنفولانزا را نداریم و تنها اصرار و الزام ما بر تزریق واکسن مننژیت است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر واکسن پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد