Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش  از فعالیت این پایگاه ها از اول تیر ماه تا شهریور خبر داد و گفت : دراین مدت، دانش‌آموزان با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی در زمینه معرفتی،‌ فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت بدنی، امداد و نجات، اجتماعی و زیست محیطی آشنا می شوند

روشنی بیان داشت : برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌ های مهارت‌ تشکیلاتی صادر می‌شود

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: بالندگی معنوی، مهارتی، تقویت رابطه دوستانه بین دانش آموزان و خانواده از مزیت های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و خانواده ها می بایست از این فرصت برای ارتقای سطح مهارتی ، علمی و آگاهی فرزندان خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

0002

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانش آموزان تابستان اوقات فراغت تعطیلات البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند