Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم ملی با تمجید از نقش و جایگاه کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تاکید کرد که بسیاری از بازیکنان ایرانی موقعیت کنونی و پیشرفت فوتبال خود را مدیون کارلوس کی‌روش هستند.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش درباره نقش و جایگاه کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: کی‌روش در طی این چند سال نشان داده است که یک مربی توانمند و سطح بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ثابت کرده است که می‌تواند مربی تغییرات باشد و نشان داده که چگونه می‌تواند این تغییرات را ایجاد کند.

او افزود: کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران جایگاه بسیار بالایی دارد. بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران پیشرفت فوتبال خود را مدیون تلاش‌های او هستند. کی‌روش به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک بسیاری کرده است و عامل تغییرات مهمی در این تیم بوده است.

جهانبخش ادامه‌ داد: کارلوس کی‌روش نظم تیمی و اقتدار به تیم داده است و شرایط متفاوتی نسبت به گذشته ایجاد کرده است. او در طول سال‌های حضورش در تیم‌ ‌ملی ایران همواره علاوه بر نظم دهی به تیم تاکتیک و تکنیک‌های منحصر به فردی را نیز به بازیکنان تیم‌ ‌ملی آموخته است. او مربی مقتدری است که نظم اولویت کارش است.

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ داد: خیلی خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنیم. ما ممکن است در راه جام جهانی مشکلاتی داشتیم و بازی‌های دوستانه‌ای را از دست دادیم و شاید آمادگی کاملی برای حضور در جام جهانی نداشتیم اما کارلوس کی‌روش با شرایطی که در تیم‌ ‌ملی ایجاد کرد بازیکنان را برای حضور در جام جهانی آماده کرد. اکنون تیم‌ ‌ملی بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی دارد.

وی با اشاره به بازی با مراکش و کسب پیروزی در این دیدار گفت‌: به عنوان بازیکنان تیم‌ ‌ملی خیلی خوشحال هستیم که توانستیم این پیروزی را کسب کنیم. به‌ هر حال بازی در جام جهانی همیشه دشوار است. جلوی ‌اسپانیا و پرتغال نیز تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم، می‌دانیم که کار سختی است ولی اگر با هم همدل و همراه باشیم قطعا شانس موفقیت خواهیم داشت.

وی ادامه‌ داد: در حال‌ حاضر تمام تمرکز تیم بر روی بازی با ‌اسپانیا است بازی‌های این تیم آنالیز شده است و آماده دیدار با این تیم هستیم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی جام جهانی 2018 علیرضا جهانبخش جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

ژوزه مواریس نسبت به اتفاقات دربی اصفهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت:

یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد:

به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد:

از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی