Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید سلیم ساسانی مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: با قرار گرفتن پروژه قطار شهری کرمانشاه در لیست مصوبات سفر رییس جمهور به استان، علاوه بر اعتبار سالانه مصوب قانون بودجه، برای این پروژه اعتبار سالانه‌ دیگری از محل اعتبارات سفر رییس جمهور نیز لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس اتمام فاز اول پروژه حد فاصل میدان معلم تا میدان آزادی تا پایان دولت دوازدهم در اولویت قرار گرفت و طبق ابلاغ رئیس سازمان برنامه بودجه کشور امسال و سال آینده برای هر سال 120میلیارد تومان و سال 1399 نیز 110میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است.

ساسانی افزود: سهم پیش بینی شده برای شهرداری کرمانشاه بعنوان دستگاه اجرایی نیز معادل350میلیارد تومان از محل منابع داخلی است که از طرق مختلف مانند فروش اوراق مشارکت، واگذاری املاک، تهاتر و ...قابل وصول است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته و نیز در صورت تامین اعتبار از سوی شهرداری کرمانشاه شاهد تحولی عظیم در روند پیشرفت این پروژه خواهیم بود.

ساسانی گفت: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تاکنون اعتبارات سالانه تخصیص یافته به این پروژه بسیار کم بوده، با این وجود پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی گفت: با پیگیری مدیران ارشد استان در سال گذشته این تحول در پروژه قطار شهری ایجاد شده و پیرو این مصوبه و پیگیری های بعدی مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص مرحله اول از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه جهت این پروژه اعلام شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اتمام فاز اول پروژه قطارشهری کرمانشاه

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم