Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@14:01:18 GMT

پیش‌فروش نوزاد در تهران! (کاریکاتور)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۱۶۰۶

پیش‌فروش نوزاد در تهران! (کاریکاتور)

به بهانه انتشار اخباری مبنی بر پیش فروش نوزاد در شهر تهران علیرضا پاکدل این کاریکاتور را منتشر کرد:

 

 

منبع: خبر آنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نوزاد خرید و فروش نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف برخورد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  ،علی صالحی  از برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه اینترنتی فروش بلیت هواپیمایی به علت گرانفروشی خبر داد و گفت: دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و جهت کنترل نرخ فروش بلیت هواپیما در آژانس‌ها و درگاه‌های اینترنتی نسبت به تشکیل جلسات مختلف با مسئولان فرودگاه‌های تهران و سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین بازدید و نظارت‌های میدانی مستمر از مراکز فروش بلیت در فرودگاه‌های تهران اقدام کرده است.  
دادستان تهران ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش سفر‌های هوایی جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از گرانفروشی و سوداگری با اتخاذ تدابیر نظارتی و بازدید‌های مکرر میدانی اقدامات مناسبی جهت رعایت نرخ مصوب بلیت هواپیما انجام شده است.
وی از مسدود سازی سه درگاه فروش بلیت اینترنتی به علت گرانفروشی خبر داد و یادآور شد: در بازدید‌های میدانی از کلیه شرکت‌های هواپیمایی جهت پیگیری نرخ بلیت‌های نوروزی که خارج از نرخ مصوب فروخته شده، فعالیت آژانس‌های متخلف با دستور مرجع قضایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق شد که در این زمینه برخی از آژانس‌های متخلف که مدت تعلیق آنها به اتمام رسیده با اخذ تعهد به فعالیت خود ادامه داده و در صورت تکرار تخلف به مدت شش ماه تعلیق و یا مجوز آنها ابطال می‌شود.
دادستان تهران افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظفند جهت جلوگیری از حضور افراد سودجو برای فروش بلیت‌های غیرواقعی و واهی به مسافران از حضور افراد غیر مسئول در کنار کانتر‌های پذیرش خود جلوگیری کنند.
وی اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی موظفند هرگونه تاخیر، ابطال و ... را سریعا به فرودگاه اعلام کرده تا اطلاع رسانی به موقع از طریق سامانه ۱۹۹ یا پورتال سازمانی فرودگاه صورت پذیرد.
صالحی از استقرار نماینده تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های تهران خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش پرواز در ایام نوروز و جهت جلوگیری از بی نظمی و سردرگمی و همچنین پاسخگویی به مسافرین در زمان بروز تاخیر یا ابطال، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به استقرار نماینده قانونی خود اقدام کرده است.
دادستان تهران تصریح کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و ارائه خدمات به مسافرین واحد اورژانس موظف است نسبت به پیش بینی تجهیزات و امکانات و نیروی‌های متخصص مورد نیاز به صورت شبانه روز در داخل فرودگاه اقدام کنند.
صالحی خاطر نشان کرد: پلیس فرودگاه موظف است نسبت به کنترل وسایل نقلیه شخصی مسافر بر دقت نظر بیشتری نموده همچنین پلیس راهور نسبت به روان سازی ترافیک در ایام نوروز با توجه به افزایش قابل توجه پرواز‌ها اقدام و با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد صورت پذیرد.
صالحی در ادامه توضیح داد: در ایام نوروز به علت تردد شبانه روزی سفر‌های هوایی، در هر یک از فرودگاه‌های تهران مقام قضایی به صورت ۲۴ ساعته جهت رسیدگی به تخلفات مستقر است.

دیگر خبرها

  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد + فیلم
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس، ناجی جان نوزاد تازه متولد شده + فیلم
  • ایجاد ۱۱ هزار غرفه برای فروش در تهران
  • با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف برخورد شد
  • برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد