Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@07:53:37 GMT

علی کریمی از لیست خرید برانکو خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۱۷۵۲

به گزارش وانانیوز، 

 علی کریمی که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراهی کند از سپاهان اصفهان هم کنار گذاشته شد تا تکلیف تیم باشگاهی‌اش در فصل آینده در ابهام قرار بگیرد.

از تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس به عنوان جدی‌ترین مشتری های کریمی نام برده می شد اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قید این بازیکن را برای حضور در پرسپولیس زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان پایتخت به مدیریت باشگاه اعلام کرده است با توجه به تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا نیازی به علی کریمی ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. 

حال باید دید کریمی چه تصمیمی درباره تیم فصل آینده خود خواهد گرفت. آیا او به تراکتورسازی می رود یا منتظر پیشنهاد جدید از باشگاه لیگ برتری خواهد ماند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را برای این دیدار خارج از خانه بار دیگر امیررضا رفیعی را در غیاب علیرضا بیرانوند که مصدوم است در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار داد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تصمیم گرفت کمترین تغییر را در ترکیب تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی چیزی جز سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نمی‌خواهد ایجاد کند. از این رو نفرات زیر را برای شروع بازی در نظر گرفت:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6082067

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس