Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت : طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در هشت استان کشور به صورت پایلوت از جمله خراسان جنوبی در سه مرحله شامل شناسایی مزیت‌های استان‌ها به تفکیک هر شهرستان، آموزش و توانمندسازی افراد و اتصال به بازار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی آنها توسط جهاد دانشگاهی به نشانیwww. Inhb.irراه‌اندازی شده است، امیدواریم با راه‌اندازی این سامانه مرحله توانمندسازی متقاضیان با سرعت بیشتری انجام ‌شود.


رکنی ادامه داد: در مورد فاز سوم و مرحله اتصال به بازار، ارتباطات و تعاملات خوبی با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی برقرار شده که با قوی‌تر کردن این تعاملات، اتصال تولیدات متقاضیان مشاغل خانگی و فعالان کسب‌وکار خانگی با برندهای معروف و بازار فروش، شاهد رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در تمام عرصه‌ها به‌ویژه در بحث بسته‌بندی و شیوه ارائه محصولات که یکی از مسائل و مشکلات اصلی مشاغل خانگی است، باشیم.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: مزیت‌های این طرح نسبت به سایر طرح‌های مشاغل خانگی در گذشته، در این است که در این طرح دستگاه‌های اجرایی مرتبط همانند حلقه‌های یک زنجیره متصل به یکدیگر بوده که متقاضی از ابتدای ورود به طرح در مراحل توانمند شدن، آموزش دیدن و در نهایت تولید و فروش محصول با تمامی دستگاه‌های مرتبط با طرح به صورت هماهنگ در ارتباط است و جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد واسطه‌ای و توسعه‌ای در این طرح نقش‌های مختلفی بر عهده دارد.


وی اظهار کرد: مرحله اتصال به بازار آخرین مرحله طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است اما از نظر فرآیندی، بخشی از این مرحله انجام شده و این امر در حال تکمیل است که این مهم از فعالیت‌های پیشرو در استان است.


رکنی بیان کرد: این طرح در هشت استان به‌صورت پایلوت و در قالب فراخوان توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود که خراسان جنوبی یکی از این استان‌ها است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: علاقه‌مندان و متقاضیان با ورود به سامانه طرح نوین الگوی مشاغل خانگی و مطالعه شرایط، ثبت‌نام کرده و از مهارت‌های آموزشی و مشاوره و سایر پشتیبانی‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.


وی تصریح کرد:در حال حاضر محدودیت زمانی در این طرح وجود ندارد، اما قطعاً باید زمان خاصی را در نظر بگیریم چرا که در نظر داریم میزان اثربخشی این طرح را محک زده بزنیم.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است