Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چند پیشنهاد خوب داشتم، اما در نهایت تراکتورسازی را به خاطر هواداران و بزرگی‌اش انتخاب کردم. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیوستنش به تراکتورسازی گفت: من چند پیشنهاد خوب داشتم و حتی باشگاه پارس جنوبی هم تمایل داشت تا قراردادم را تمدید کنم، ولی در نهایت تصمیم به انتخاب تراکتورسازی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این تیم را به خاطر هواداران پُرشور و بزرگی‌اش انتخاب کردم و امیدوارم که در فصل جدید آنها را خوشحال کنم. مردم آذربایجان و هواداران این تیم شک نکنند که در فصل جدید مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود.

وی در رابطه با برخی انتقادها از مسئولان تراکتورسازی که بدون نظر جان توشاک اقدام به جذب بازیکن کردند، اظهار داشت: من این حرف را قبول ندارم. به‌هرحال این اولین بار است که توشاک به ایران می‌آید و الان از بازیکنان ایرانی شناخت ندارد. شفر هم استقلال را نبسته بود، ولی وقتی به این تیم آمد توانست استقلال را متحول کند، چون مربی بزرگی است. توشاک هم مربی بزرگی است و قطعاً می‌تواند تراکتورسازی را در فصل جدید به روزهای اوج برساند.

 مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: تا الان بازیکنان خوبی به  تراکتورسازی اضافه شدند و بازیکنان خوبی هم از سال قبل در این تیم هستند. مطمئن باشید که تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان