Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@08:31:00 GMT

افتتاحیه شوکه کننده برای یک فیلم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۲۶۳۹

افتتاحیه شوکه کننده برای یک فیلم +عکس

رکنا: فیلم سینمایی "دنیای ژوراسیک ۲" در نخستین روزهای اکران اتفاقات خوبی را پشت سر گذاشته وبا ثبت اکران افتتاحیه 200 میلیون دلار در همان ابتدای کار تا رتبه هفدهم جدول فروش جهانی بالا آمده است.

فیلم سینمایی "دنیای ژوراسیک ۲" به کارگردانی "خوان آنتونیو بایونا" اکران بین المللی خود را 21 ژوئن 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیای ژوراسیک ۲ در ژانر علمی تخیلی و اکشن ادامه فیلم دنیای ژوراسیک می‌باشد و در مجموع پنجمین قسمت از مجموعه فیلمهای پارک ژوراسیک محسوب می‌شود.

خوان آنتونیو بایونا تولید دنباله فیلم دنیای ژوراسیک را از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز کرد و بخش‌هایی از فیلمبرداری مانند نسخه اول در هاوایی انجام شد.

۲۳ سال پیش نیز فیلم پارک ژوراسیک در همین مکان فیلمبرداری و تولید شد. با این حال بخش زیادی از فیلمبرداری در لندن انجام شد. پیش از این بایونا گفته بود دنباله فیلم دنیای ژوراسیک بودجه بسیار بزرگ‌تر و بیشتری نسبت به فیلم قبلی خواهد داشت.

در یک گفتگو با مجله اسپانیایی زبان "ال پاس سمینال"، بایونا گفت که بودجه فیلم دنیای ژوراسیک ۲ نسبت به بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری دنیای ژوراسیک افزایش قابل توجهی خواهد داشت و فاش ساخت بودجه فیلم ۲۶۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، توبی جونز، ریف اسپال، جاستیک اسمیت، دنیلا پیندا و تد لواین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت فیلم دلار عکس فیلم شوکه اکران عکس روزنامه ایران حوادث دختر جوان زن مرد ایرانشهر همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به نقل از ورزش سه منوچهری گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901106

دیگر خبرها

  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • حواشی دنیای فوتبال
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران