Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@15:13:57 GMT

پایتخت شش در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۲۸۷۱

پایتخت شش در هاله ای از ابهام

رکنا: خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت درباره فصل ششم سریال پایتخت گفت: هنوز درباره شروع نگارش فصل ششم سریال پایتخت تصمیم و اقدامی از سوی سیروس مقدم صورت نگرفته است.

وی در خصوص اینکه آیا مجموعه پایتخت کشش ادامه را دارد یا خیر افزود: قصه "پایتخت 5" قصه سینمایی پایتخت بود که می‌خواستیم در سینما Cinema آن را تولید کنیم اما برای سریال استفاده شد، بنابراین باید بگردیم و قصه خوب، جذاب و پرکشش دیگری پیدا کنیم تا سریال را ادامه دهیم اما اگر نتوانیم قصه‌ای پر کشش پیدا کنیم صرفا برای این که مردم آن را دوست داشتند و موفق شده است ادامه پایتخت5 را نخواهیم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوند ادامه داد: این که "پایتخت6"قدمی رو به جلو باشد به معنای این نیست که پروداکشن های عظیم‎تر و حوادث Accidents عجیب و غریب‌تر نسبت به سری پنجم داشته باشد بلکه خود قصه کشش و پتانسیلی داشته باشد که نسبت به پایتخت 5 جلو باشد. اگر قصه‌ای با این ویژگی‌ها پیدا شود هر لوکیشن و پروداکشنی که قصه نیاز داشته باشد اعم از تهران، شمال و خارج از کشور بستگی به متن دارد و پیاده خواهد شد.

نویسنده سریال پایتخت در خصوص فعالیت جدید خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر با محسن تنابنده روی قصه دیگری کار می‌کنیم تا به تولید برسد.

بنا بر این گزارش، به نظر می‌رسد موضوع و روایت قصه برای عوامل سریال پایتخت در فصل ششم بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به محبوبیت 5 فصل قبلی این سریال، مسئولیتی سنگین بر دوش سیروس مقدم و الهام غفوری است و هر قصه و موضوع دم دستی را نمی‌توانند به مخاطب ارائه دهند.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سینما Cinema حوادث Accidents پایتخت سریال سیروس مقدم خشایار الوند نویسنده عکس روزنامه ایران حوادث دختر جوان زن مرد ایرانشهر همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون