Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه در جمع طلاب اهل سنت ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم استان گلستان، اظهار داشت: برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در ایران اسلامی و استان گلستان مى‏تواند در پیوند و همدلى مردم شیعه و سنی نقش‌آفرین باشد و با قرار گرفتن در کنار هم، وحدت قلبی و اعتقادی خود را به رخ جهانیان بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت اتحاد و همدلی مردم در تحقق شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیاز به وحدت عملی ملت شریف ایران اسلامی دارد و یکی از اساسی‌ترین روش‌های مقابله با نفوذ و استعمار دشمنان و تحریم‌های اقتصادی، مسئله وحدت داخلی است که سبب تقویت و شکوفایی اقتصاد ملی نیز می‌شود.

حجت الاسلام خیرخواه افزود: نامگذاری سال 97 به حمایت از کالای ایرانی،  وظیفه مردم و مسئولان را برای حمایت و خرید کالای ایرانی در راستای رونق بازار و ایجاد زمینه تولید و مصرف کالای داخلی ضروری می‌سازد.

وی گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، می‌تواند در تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" یاری‌رسان باشد، اما این تبعیت باید در عمل مشاهده شود و نباید تنها به شعار دادن بسنده کرد، چرا که با افزایش تولید در کشور می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به نقش اقوام و مذاهب و همه ی فرق اسلامی و ایرانی اظهار داشت: امروزه ما بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و تمسک به قرآن و فرمایشات پیامبر اسلام (ص) و منویات مخلصانه رهبری معظم انقلاب داریم، چرا که این یکدلی و برادری می تواند در تحقق شعار امسال موثر باشد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است، که هرجا به قشر جوان و پر انرژی کشور اعتماد کردیم پیروز شدیم و افتخار برای کشور به ارمغان آورده است، ملت ایران امروز به خوبی توانایی و استعدادهای خود را باور کرده است، اما متاسفانه آن‌گونه که باید و شاید از استعدادهای جوانان برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی بهره نگرفتیم و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق زمینه را برای حضور فکر و انرژی جوانان آماده کنیم.

وی خطاب به جوانان گفت: هم‌اکنون ایران در جایگاه فاخر و برجسته‌ای از استقلال قرار دارد و انقلاب اسلامی آن ذلت دیروز را به اقتدار امروز تبدیل کرده،  به گونه ای که رییس جمهور آمریکا می‌گوید نفوذ منطقه ای ایران برای ما مایه نگرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین گفت: هیچ ملتی نمی‌تواند قله‌های بلند را فتح کند مگر اینکه در سایه استقلال و اقتدار باشد و امروز به فضل الهی ایران اسلامی در منطقه و جهان، پرچم دار این استقلال اقتدارآفرین هستید.

وی به نقش علما و روحانیون در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: علما و مفاخر ایران به ویژه در دوران معاصر، با پی بردن به فعالیت های استعماری دشمنان اسلام در زمینه اقتصادی، اقدامات ارزشمندی را نسبت به تقویت اقتصاد داخلی و حمایت از تولید ملی و تحریم کالاهای خارجی انجام دادند و راه را بر روی نفوذ بیگانگان بستند که نمونه‌های فراوانی از این موارد در زمان ذکر شده است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اظهار داشت: بزرگ‌ترین راهبرد برای حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاها است. ما باید کیفیت تولید را بالا ببریم تا هم مردم و هم مسئولان به استفاده از کالای ایرانی تشویق شوند. مهم‌ترین نکته برای تحقق شعار سال، افزایش کیفیت محصولات است.

حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه با بیان اهمیت نقش روحانیون استان گلستان در تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، گفت: روحانیون شیعه و سنی که همواره برای وحدت و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمک به پویایی و توسعه کشور تلاش کرده‌اند  باید به عنوان پیشروان جریان‌سازی اجتماعی، عزم خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیوند با اجرایی شدن شعار سال جزم کرده و در این راستا، توصیه علما و روحانیون برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، بسیار مهم است./تسنیم

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر به شکل‌های مختلف همانند برگزاری تجمع، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی ضمن اعلام تقدیر، تشکر و حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات گسترده و موفق پهپادی موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع و دشمن‌کوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه حمله به کنسولگری ایران، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.

کد خبر 6080668

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت