Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصغر نوراله زاده در نشست "گفت و گو پیرامون برنامه ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری" که با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، بایزید مردوخی مشاور وزیر و کارشناسان مربوطه برگزار شد، گفت: یکی از وجوه تمایز این برنامه از طرح ها و برنامه های دیگر این است که در آن مزیت های اشتغالی مناطق مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح یک روستایی می داند در روستای خود مزیت رقابت برای اشتغال کدام است و می تواند روی کدام طرح وام بگیرد و کارش را توسعه دهد و همچنین بازار کار خود را می شناسد.
نوراله زاده گفت: یکی دیگر از وجوه تمایز این برنامه آن است که ما به این طرح به عنوان نهاد توسعه نگاه می کنیم و در آن از تسهیل گر استفاده شده است.
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید از رسانه خواست با همکاری دستگاه های مربوطه این برنامه را به طور گسترده تری به مردم معرفی کنند و در فرهنگ سازی این حرکت مثبت سهیم باشند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشتغال پایدار روستایی عشایری وام برنامه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند