Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری «رعد 12» پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اقدامات ماموران کلانتری‌های سطح تهران در 24 ساعت گذشته پرداخت و اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و ساعت‌ها کار شبانه‌روزی همکارانم توانستند در 24 ساعت گذشته 19 باند سرقت را شناسایی و متلاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در مرحله دوازدهم اجرای طرح رعد، 584 مورد سرقت کشف و 254 سارق دستگیر شدند. 

این مقام ارشد تهران بزرگ اعلام کرد: 282 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و 14 هزار و 258 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد؛ همچنین 501 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز مربوطه تحویل داده شد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری لرستان از نگاه آمار/ ‏‬کاهش پرونده‌های سرقت و مواد مخدر

حجت الاسلام سعید شهواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به تعداد پرونده‌های وارد شده به دادگستری لرستان، اظهار داشت: طی امسال ۳۸۱ هزار و ۴۰۵ پرونده وارد دادگستری استان شده است.

وی عنوان کرد: ۳۸۵ هزار پرونده خروجی دادگستری استان بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

۳۶۰۰ پرونده مُسن مختومه شد

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه عملکرد دادگستری سه هزار و ۶۷۱ فقره بوده است، افزود: با این اوصاف تمامی پرونده‌های که در طول سال جاری وارد دادگستری شده رسیدگی شده و مازاد بر آن سه هزار و ۶۷۱ فقره پرونده نیز که مربوط به سال‌های گذشته بوده رسیدگی و مختومه شده است.

حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه بخشی از این پرونده‌ها که مورد رسیدگی قرار گرفته، پرونده‌های مسن بوده که بالای یک سال از تشکیل آنها گذشته است، بیان داشت: در سال جاری سه هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ابتدای امسال ۴۱ شعبه نامتعارف و دارای پرونده‌های بالای استاندارد در دادگستری داشتیم که با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته این تعداد شعبه تا پایان بهمن ماه به ۱۸ مورد کاهش یافته و تا پایان سال هم که آمار آن در سال آینده قطعی می‌شود تعدادی از آنها کاهش پیدا خواهد کرد و به شعب متعارف تبدیل خواهند شد.

افزایش ۱۰ درصدی مجازات‌های جایگزین حبس

رئیس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با اقدامات قضائی صورت گرفته در استان، پرونده‌های سرقت به دادگستری کاهش پیدا کرده است، افزود: همچنین آمار ورودی پرونده‌های قاچاق مواد مخدر نیز به دادگستری استان کاهش پیدا کرده است.

حجت الاسلام شهواری در ادامه با اشاره به ارجاع پرونده‌های تصادفات به شورای حل اختلاف، گفت: در این راستا چهار هزار فقره پرونده تصادفات به شورای حل اختلاف استان وارد شده که علیرغم اینکه ۴۰ درصد از پرونده‌ها در شورای حل اختلاف سازش پیدا می‌کند، اما پرونده‌های تصادفات ۸۲ درصد به شکل سازشی حل و فصل و جبران خسارت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میانگین صدور گواهی سو پیشینه ۳۷ ساعت بوده است، ادامه داد: این عدد در سال جاری به بین یک تا پنج ساعت کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با اشاره به محکومیت‌های جایگزین حبس در لرستان، عنوان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته میزان مجازات‌های جایگزین حبس در استان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش ۲۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

حجت الاسلام شهواری همچنین با اشاره به پرونده‌های الکترونیکی و کاهش پرونده‌های کاغذی، عنوان کرد: امسال ۴۲ هزار و ۹۱۱ پرونده الکترونیک و بدون کاغذ تشکیل شده که نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه به الکترونیکی کردن دادرسی‌ها اشاره کرده و بیان داشت: ۸۳ درصد از رسیدگی‌ها در قالب دادرسی الکترونیک انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین با اشاره به دادرسی برخط، تصریح کرد: تعداد دادرسی‌های برخط در سال گذشته ۱۴ مورد بوده که این عدد طی امسال به شش هزار و ۷۷۰ مورد رسیده است.

حجت الاسلام شهواری در ادامه با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در استان طی امسال نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: این تعداد امسال ۶۵۵ فقره بوده است.

وی همچنین، گفت: رضایت مندی مراجعین به دادگستری تا بهمن ماه امسال به ۸۵ درصد رسیده است.

کد خبر 6056801

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • تصادف، دست سارق سریالی خانه ها را رو کرد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • دادگستری لرستان از نگاه آمار/ ‏‬کاهش پرونده‌های سرقت و مواد مخدر
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • آمریکا نقش شرکت «متا» در فروش مواد مخدر را بررسی می‌کند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند