Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:12:02 GMT

سحر قریشی مدل شد! +عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۳۶۲۸

سحر قریشی مدل شد! +عکس ها

رکنا: سحر قریشی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و از مدل شدن برای یک برند روسری ایرانی خبر داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت عکس ایرانی مدل برند سحر قریشی عکس روزنامه ایران حوادث دختر جوان زن مرد فیلم همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!

مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • مساله حجاب، دستور الهی است