Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۰۳۷، سارق، خرده‌فروش و معتاد متجاهر در طرح رعد ۱۲ خبر داد.سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد دوازده در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح که طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۹ باند سرقت منهدم و ۵۸۴ مورد لوازم مسروقه کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در طرح رعد ۱۲، ۲۵۴ سارق نیز دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین ۲۸۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۴۲۵۸ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است و ۵۰۱ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده‌اند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان اظهار داشت: پیشاپیش عیدنوروز و سال جدید را بر شهروندان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال ۱۴۰۳ سالی پر از خیر و برکت برای ملت شریف ایران باشد.   وی گفت: موضوع معتادان متجاهر از مواردی بود که شورای شهر بر آن تأکید داشت و شهرداری نیز در اوایل شروع به کار با تشکیل قرارگاه اجتماعی تلاش کرد آن را ساماندهی کند اما به نظر می‌رسد این موضوع از اولویت خارج شده است و ما کماکان شاهد این وضعیت در سطح شهر هستیم و بسیاری از شهروندان نسبت به آن انتقاداتی دارند.   رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بنده و برخی از همکاران در همان ایام اجرای طرح های مربوط به این موضوع خواستار ارائه گزارش از سوی معاونت مربوطه در شهرداری شدیم اما توجهی به آن نشد. لذا در همین راستا از شهردار تهران که دستیار رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب های اجتماعی شهر تهران است؛ می خواهم گزارشی از اقدامات خود در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران را ارائه کند تا مشخص شود چه اقداماتی در انجام شده و شهر تهران چه میزان معتاد دارد و کدام سازمان ها در این راستا مسئولیت هایی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند