Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@21:23:20 GMT

یک نفر دیگر در پرونده اخیر ایرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۳۹۸۰

یک نفر دیگر در پرونده اخیر ایرانشهر دستگیر شد

خرداد:حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری یک نفر در پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.


به گزارش خرداد ،حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری یک متهم در پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.
وی ادامه داد: با توجه به اظهارات یکی از شاکیان مبنی بر اینکه متهمین سلاح به همراه داشتند؛ این متهم شب گذشته در زاهدان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمی که شب گذشته در زاهدان دستگیر شد نقش مستقیمی در اقدامات مجرمانه نداشته است؛ با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، وی سال گذشته سلاح در اختیار متهم اصلی گذاشته است که سلاح مورد نظر نیز با توجه به اظهارات متهم در ایرانشهر کشف و ضبط شد.
گفتنی است: متهمان این پرونده ۴ نفر هستند که تاکنون همه آن‌ها شناسایی شده‌اند و متهمی که نقش اصلی را داشته دستگیر شده و دستورات قضایی جهت دستگیری ۳ متهم دیگر نیز صادر شده است. برچسب ها: ایرانشهر ، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد ، دستگیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایرانشهر دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد