Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایکنا، همایش ملی بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروزسه‌شنبه 29 خردادماه با حضور سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از اساتید بسیجی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این پرسش که استاد تراز انقلاب اسلامی کجا باید ساخته شود، اظهار کرد: استاد تراز انقلاب اسلامی در عرصه جهادی ساخته می‌شود و شهید چمران مصداق بارز این امر است که شخصیت این دانشمند اسلامی در جبهه‌های مقاومت اسلامی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه چهارم انقلاب اسلامی نیازمند حضور اساتید در عرصه‌های اجتماعی هستیم و برای تحقق اهداف نیازمند تلاش در عرصه جهادی هستیم و استاد تراز انقلاب اسلامی باید در محیط‌های غیرعلمی هم عرصه جهادی داشته باشد و فعالیتش معطوف به فضای علمی نباشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این موضوع که چهل سال ایستادگی و مقاومت، دستاوردی بزرگ شبیه معجره است، گفت: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را به پنج مرحله تقسیم کرده‌اند که مرحله اول آن از 15 خرداد سال 42 آغاز شد و در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و مرحله دوم آن از همان روز تا به امروز به مدت چهل سال طول کشید که نام این مرحله تشکیل و تثبیت حفظ انقلاب اسلامی است. در واقع مرحله سوم و چهارم هم با عنوان اسلامی کردن دستگاه‌ها و تشکیل جامعه جهانی اسلامی است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات یکم فرودین ماه امسال و فرمایشات چند روز پیش‌شان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کردند. این دستاوردها در سایه تلاش‌ها  و مجاهدت‌های فراوان به دست آمد و امروز شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق به دلیل تبعیت از انقلاب اسلامی هستیم.

سردار جعفری اظهار کرد: پیروزی یمن نزدیک است و در روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف بزرگ آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با کشورهای مرتجع منطقه در الحدیده هستیم.

وی بیان کرد: درصد اندکی از اهداف انقلاب اسلامی تحقق یافته است و انقلاب اسلامی اهداف بسیار بزرگی از جمله عدالت و رشد مادی و معنوی دارد که تحقق این امر نیازمند تلاش بسیار است که از جمله دلیل آن دشمنی‌های دشمنان و مدیریت اشتباه مسئولان است.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای رشد جامعه باید سازمان‌ها و نهادها به معنای واقعی اسلامی شود. ما باید مشکل اصلی جامعه را بدانیم و به‌نظر می‌رسد اصلی‌ترین مشکل در سبک و دیدگاه مدیریتی است. مشابه این وضعیت را در جنگ تحمیلی شاهد بودیم؛ از یک طرف دیدگاه مادی بنی صدر و از طرف دیگر دیدگاه انقلابی وجود داشت.

وی ادامه داد: دیدگاه مادی بنی صدر در عملیات نصر در هویزه شکست خورد و حضرت امام راحل به بنی صدر گفتند که بگذار انقلابیون کار را پیش ببرند و پس از فرار بنی صدر تفکر انقلابی شهید صیاد شیرازی و فرمانده کل سپاه سبب شد تا پس از هشت ماه در خردادماه سال 61 همه شهرها آزاد شد و صدام خواستار آتش بس بود.

سردار جعفری اظهار کرد: مسائل جامعه باید به صورت علمی حل شود و اساتید بسیجی باید با تفکر صحیح وارد عمل شوند. در داخل کشور موانعی وجود دارد که بزرگترین موانع جریان فکری انقلاب اسلامی است که نامه یکصد نفر از افراد به مقام معظم رهبری برای مذاکره با ترامپ نمونه این امر است. برخی از این افراد مأمور هستند تا مذاکرات را زمینه‌سازی کنند و البته اگر نگوییم اینها خائن هستند اما باید بگوییم که در مبانی فکری و اعتقادی مشکل دارند.

وی بیان کرد: جامعه ما آزاد است و می‌توانند ابراز نظر کنند و کسی هم با آنها برخورد نمیکند اما اینها بدانند که چه مسأله را زمینه‌سازی می‌کنند و رئیس جمهور، جناب آقای روحانی گفتند که مگر دیوانه‌ایم با آنها مذاکره کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دو مهم‌ترین مطلب در فرمایشات مقام معظم رهبری امید به آینده است و محور اصلی امید به آینده نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی هستند و انتقال این امید به نسل جوان برعهده شما اساتید بسیجی است.

وی در پایان تاکید کرد: دو تکلیف اساسی برعهده شما اساتید بسیجی است، اول آنکه شما باید نسل جوان، مؤمن و انقلابی را پرورش دهید که  امید به آینده داشته باشد بتوانند کشور را اداره کنند و دوم آنکه شما باید به فکر حل مشکلات علمی کشور باشید و وارد میدان شوید.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آئین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

فدوی گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

فدوی گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سر افرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد: چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

فدوی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.

کد خبر 847122 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار