Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک جامعه شناس گفت:عدم توجه به تنوع قومیت هاباعث به وجودآمدن مشکلات فرهنگی واجتماعی جدی درجامعه می شود.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی علی معین فر در جلسه تعیین اولویت،فرصت هاو چالش های ارومیه که درسالن جلسات مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی ارومیه برگزار شدافزود: آذربایجان غربی وارومیه دارای تنوع بسیاری در مذاهب، قومیت ها و گویش ها هستند که اگر به تنوع قومیتی استان توجه نگردد موجب بروز آسیب های جدی فرهنگی واجتماعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه بابیان اینکه امروز حاشیه نشینی از چالش های مهم ارومیه است تصریح کرد: نزدیک به 30 درصد مردم ارومیه حاشیه نشین هستند که نیازمند برنامه ریزی منسجم برای رفع مشکلات این مناطق است.
معین فر ادامه داد: یکی دیگر از چالش های مهم ارومیه، مهاجرت پذیری و مهاجرفرستی است که همین امر نیز آسیب های اجتماعی فراوانی را به دلیل حاشیه نشینی به دنبال دارد.
وی بااشاره به طبیعت بکر ارومیه واستان برای جذب گردشگر اظهارکرد: آذربایجان غربی وارومیه از جمله استان هاوشهرهای منحصر بفرد در زمینه تنوع مذاهب و قومیت و مناطق طبیعی است که میتوان بااستفاده از همین امرگردشگری راتوسعه داد.
این جامعه شناس تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بروز آسیب های اجتماعی دخیل بوده و هر یک بردیگری تاثیر میگذارد که باید در این مورد سیاست گذاری و برنامه ریزی های اساسی وجامع صورت گیرد و مردم شهر را از مسایل وچالش های شهر آشناکرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی حاشیه نشینی طبیعت عضو هیئت علمی دانشگاه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد